Премини към съдържанието
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

Recommended Posts

Публикувано

BlackPods.jpg.2680cd1a483b6421dc406c6b3f1030e3.jpg

Всъщност това е една история за един обикновен човек, намерил своята пазарна ниша и успял да се задържи в нея. Програмист, на име Ник, който всъщност не харесва белият цвят на AirPods.

Цитат

“Не таях особено големи надежди, когато Apple представи своите AirPods. Смятах, че те ще звучат като EarPods, които са добри, но все пак не особено впечатляващи, но когато за пръв път ги пробвах, останах като гръмнат. Разбира се те не могат да се сравняват с големите марки, но въпреки това са удивителни, особено като се има предвид размера и формата им“ разказва Ник.

Вече убеден, че AirPods имат бъдеще, той започва да го изучава отблизо и докато чете мненията във форумите, затвърждава убеждението си, че хората не са особено доволни от белия цвят на AirPods. Така се ражда блестящата идея за BlackPods.

Цитат

“След премиерата на AirPods имаше много коментари във форумите, за това как изглеждат те. Възможността да се създаде по-стилна версия наистина изглеждаше очевидна“.

Ник купува няколко чифта AirPods и започва да експериментира с дългия и труден процес, за да се научи как да ги боядисва, без това да се отрази на качествата им. След някои тестове той успява да комерсиализира процеса.

Цитат

„Има много малки повърхности, различни оптични сензори и акустични отвори, а процесът който не беше прекалено скъп, отнемаше прекалено много време и това беше основното предизвикателство, но хората изглеждаха наистина щастливи от крайния продукт. Всяка бройка BlackPods, която продавам е боядисана ръчно“.

Така програмистът успява да се справи с предизвикателството, оцветявайки AirPods в лъскаво или матово черно, с помощта на трифазна система за боядисване, която купува от магазина. Лъскаво черните BlackPods струват 279 долара, матовите „Steaith” - 299 долара, а ако му изпратите вашите слушалки, той ще ги оцвети само срещу 99 долара. Това се оказва една наистина печеливша идея.

Цитат

„Боядисваме около 300-500 бройки месечно, а основното ограничение до сега беше самата доставка на AirPods, а не търсенето на BlackPods. Сроковете обаче напоследък се нормализират и можем да изпълняваме още повече поръчки“ споделя Ник.

Това е съкратен вариант на историята на един програмист на име Ник, който стартира своя успешен бизнес, благодарение на Apple и една гениална идея.

Присъединете се към разговора

Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
Ремонт на покриви | Ремонт на покриви цени | Хидроизолация на покриви

×
×
  • Добави ново...