dessyteneva Публикувано Септември 6, 2017 Публикувано Септември 6, 2017 iPhone 8 е натоварен с големи очаквания. Той не само ще бъде юбилейният модел, който ще овенчае десетгодишните усилия и иновации на Apple, но и ще направи огромна стъпка напред в дизайна, която ще разбие схващанията, че компанията е зациклила на едно място. Според всички слухове и изтичания, които събрахме през последните месеци, това ще е точно така, но за съжаление Apple се нуждае и от подкрепата на хората и тяхното признание, че iPhone 8 е Next Big Thing, а това може би няма да се случи. Проучване на Piper Jaffray сочи, че потребитеилте не са по-склонни да купят iPhone 8, в сравнение с iPhone 7 миналата година. В обръщение към инвеститорите, публикувано вчера, анализаторът Майкъл Олсън заяви, че настройката на потребителиет за покупка е такава, каквато беше и за предходния модел, а това всъщност е лошо. Цитат „Ние анкетирахме 400 американски потребители на iPhone и установихме, че 16% ще преминат със сигурност към новия модел, в сравнение с 15% през миналата година, а 24% може би ще го направят, срещу 29% за предходния период“ пише Олъсн. „Също така установихме, че процентът потребители с модел на две и повече годиин е почти идентичен на този от миналата година – 66% срещу 67% за 2016“. На пръв поглед това е наистина лоша новина за Apple, цената на чийто акции се виляят от очакваната премиера на iPhone 8, а анализаторите предвиждат, че „суперцикълът“ на ъпгрейд ще доведе до огромен ръст на приходите. Изпълнителният директор на компанията Тим Кук заяви пред анализатори през май, че паузата в покупките на iPhone 7 се дължи на изтичаенто на информация за неговия бъдещ наследник. С други думи продажбите на предишното поколение смартфони са по-ниски от очакваното, защото потребителите отлагат ъпгрейда и чакат iPhone 8, но проучванията на Jaffrey сочат обратното – тази година новият модел ще бъде купен от толкова клиенти, колкото и миналата година. Очевидното обяснение е, че повечето потребители не следят отблизо слуховете за десетия юбилеен модел и все още не са така развълнувани от промените, които носи той. Ако телефонът се окаже така вълнуващ, както предполагат течовете, то това би могло да убеди много от тях да направят решаващата стъпка. Освен това проучването на Jaffrey разглежда само представителна извадка американски потребители, което всъщност е едва около 35% от годишните продажби на iPhone. В Китай, Югоизточна Азия и Европа, компанията беше по-силно засегната от схващането, че изостава в дизайна и иновациите по отношеине на iPhone. Китайските и корейски потребители са по-склонни да си купят устройство с Android, чиито големи екрани и напомпани характеристики привличат вниманието, но ако видят същия дисплей и множество нови функции в iPhone 8, може би ще променят мнението си. Все пак всичко ще стане ясно, когато iPhone 8 изгрее на сцената на 12 септември, или може би през първия уикенд, когато бъде пуснат на пазара и компанията отчете резултатите от продажбите му. Има още много фактори, които ще повлияят, като по-високата му цена, евентуалния недостиг непосредствено след премиерата му и кой знае още какво, но да не забравяме, че феновете на марката се славят със своята лоялност към нея, а Apple със сигурнос тси е направила сметките добре. 1 Цитирай
Dean Публикувано Септември 6, 2017 Публикувано Септември 6, 2017 Това пък с недостига на бройки си е чисто умишлено, колкото по-трудно достъпно е нещо, толкова по-желано е то и те на това разчитат. После като се появят бройки всички се юркаме като овце да купуваме... Надявам се все пак наистина продажбите да не са рекордно високи, за да може догодина да не ни представят iPhone 6SSS+, а iPhone 9 както си му е реда. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.