Ruzbynne Публикувано Септември 20, 2017 Публикувано Септември 20, 2017 Здравейте!Имам следния проблем с iPhone SE.Телефона държи около 7 часа с включено LTE.Не трябва ли да държи около 9-10?На 2 месеца е.Благодаря предварително.
Asen_77 Публикувано Септември 20, 2017 Публикувано Септември 20, 2017 Много зависи за какво се ползва. По определен начин може и за 3 часа да източиш батерията на чисто нов телефон.
Ruzbynne Публикувано Септември 20, 2017 Автор Публикувано Септември 20, 2017 Главно Facebook и Messenger 1
mirror Публикувано Септември 20, 2017 Публикувано Септември 20, 2017 Те тия двете мачкат батерията както Юсеин Болт 100 метра. 1
Ruzbynne Публикувано Септември 20, 2017 Автор Публикувано Септември 20, 2017 Да изключа ли бекграунд рефреш за тях?
Alxx® Публикувано Декември 24, 2017 Публикувано Декември 24, 2017 Ако общото ползване е 7 часа и от тях активното е 4-5 месинджър/шитбук - ами не знам защо търсиш проблем. Горе колегата е направил доста добро сравнение с ефекта от ползването на тия двете шитни. Технологията за визуализиране на съдържанието при ФБ е общо взето(на прост език) да ти налива сурови данни и тежестта по обработката им да е в устройството. Същото е и в браузърите на настолните компютри. на 12/22/2017 at 10:34, Momo написа: Калибрирай батерията И в тубата има откриватели на топлата вода, споко 1
RedBull Публикувано Февруари 12, 2018 Публикувано Февруари 12, 2018 Здравейте. Да не отварям нова тема. Значи бях писал тука за iPhone SE, който падаше да часове, прегряваше и забиваше. Значи преди повече от 3 седмици го оставих на ремонт в малоумните Техномаркет. Така и нямам отговор от тях, а и звънях миналата седмица. Могат ли да ми откажат сервиз, защото съм сложил tempered glass, но е пукнато. Не знам дали и стъклото е пукнато също. Та може ли да го държат ей така там, и междувременно да ми откажат сервиз? И второ...може ли нещо да ми направят там...да му вземат някакви оригинални части и да ми сложат ментета? Знам ли вече...не издържам. А съм с един бъгав Андроид. Какво мога да направя? Казаха ми, че всеки Вторник и Петък минават през сервизите. Тотално съм разочарован от обслужването.
algor Публикувано Февруари 12, 2018 Публикувано Февруари 12, 2018 Всичко можеш да очакваш от българския "търговец" в общи линии. Иначе относно чакането - няма измъкване и трябва чинно да изчакаш 30-те дни по закон. пп. Последното е само, ако е купен апарата на физ. лице. Ако е с фактура на фирма, направо не мога да те мисля... 1
petar258 Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Като го оставяш за ремонт трябва да си свалиш всичко което си слагал като допълнителни стъкла, протектори и други подобни. Първия ми айфон беше от Техномаркет, наложи се да го сменят в сервиза. Останах с впечатление че в тази фирма продават телефони на които нещо им има
RedBull Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Казаха, че не е необходимо. И си има нещо от сервиза ще кажат. Това което ме притеснява е, дали няма да го държат ей така в сервиза, без да го поправят.
turganay Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Няма какво да ти вземат оригинално от апарата и да ти сложат менте, освен дисплея но ти ще го усетиш.
gogi6 Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 А какво написаха в протокола, когато остави апарата?
RedBull Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Като проблем беше записано, че му пада бързо батерията, прегрява и забива. Такива каквито са проблемите реално.
gogi6 Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Няма забележки по външния вид? Значи имаш шанс.
RedBull Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Има забежки, като пукнат tempered glass. Но не знам дали стъклото и то не е пукнато отдолу. Но ми казаха така да го оставя и от сервиза ще преценят. Между другото сега ще им звъня.
dessyteneva Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 (редактирано) Имам лошото предчувствие, че дори да не е пукнат скрийна отдолу, ще се оправдаят с евентуален удар, за да ти откажат, не е трябвало да го носиш с протектора... Редактирано Февруари 13, 2018 от dessyteneva
RedBull Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Да де, но при такъв случай не би ли трябвало да го върнат още на първата седмица?
dessyteneva Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Нямам идея, не съм се сблъсквала с този сервиз, дано не се заядат, ще чакам да видя какво ще ти отговорят и стискам палци!
mementovivae Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 В такъв случай следва направо да ти го върнат на място! И щом в протокола не са го описали, значи имаш шанс. Дано да е така. Стискаме палци.Infinity 1
RedBull Публикувано Февруари 13, 2018 Публикувано Февруари 13, 2018 Звънях, уж щяха да ми върнат обаждането и нищо. Звъня им и никой не вдига.
RedBull Публикувано Февруари 14, 2018 Публикувано Февруари 14, 2018 Значи аз им звънях...разбира се. Вчера...не ми върнаха обаждането. Готов бил, но днеска (а деня мина) или утре щях да бъде готов. Искам да кажа , колко са бързи в сервизите. Да не говорим, че най-вероятно нищо няма да са направили.
Rozoveca Публикувано Февруари 15, 2018 Публикувано Февруари 15, 2018 Аз като съм купил телефона от човек чисто нов, мога ли да имам претенции щом е в гаранция, защото най-големия ми usage е пет часа и половина, а съм на 3G u ppи не го държа постоянно включен, на два месеца е и моя телефон, очаквах много повече от него....какво да правя според вас?
Rozoveca Публикувано Февруари 15, 2018 Публикувано Февруари 15, 2018 А как ще стане тая процедура, на кой да звънна или?
RedBull Публикувано Февруари 18, 2018 Публикувано Февруари 18, 2018 Значи днес си взех телефона от сервиза. Дадоха ми контролен лист от Creative. Не са били установени никакви проблеми с апарата. И така ми го върнаха. Били направени всички проверки. И го държаха цял месец. Знам, че толкова е процедурата, но съм недоволен. Дори нямам и стъклен протектор. А телефонът пада по същия начин. Какво мога да направя сега?
Recommended Posts