gogi6 Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 Това за Теленор ли?Някаква грешка имаш! Цитирай
penmark Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 Ъъъ не за Теленор. Технополис, Техномаркет. Цитирай
penmark Публикувано Октомври 13, 2017 Публикувано Октомври 13, 2017 Днес ми пратиха мейл от Creative, че ще ми заменят телефона. Другата седмица да очаквам включване. Цитирай
killer4o Публикувано Октомври 13, 2017 Публикувано Октомври 13, 2017 на 10/10/2017 at 11:31, mirror написа: Това е телефон на 11 месеца и не го заменят, а ремонтират!!! Ремонтът винаги е първата опция, замяната - следваща, особено за неща, които са лесни за ремонтиране. В случая, смяната на дисплей е сравнително рутинна процедура, така че не виждам защо биха го сменили. Пък и в края на деня, ако телефонът ти работи и проблемът е отстранен, какво е значението дали са ти дали нов телефон? 1 Цитирай
penmark Публикувано Октомври 18, 2017 Публикувано Октомври 18, 2017 18 календарни дни, заменен, аз му разлепих стикерите. 2 Цитирай
algor Публикувано Октомври 18, 2017 Автор Публикувано Октомври 18, 2017 (редактирано) Преглеждайки темата се усетих, че не ви казах какво стана с моя казус, за който писах в друга тема. на 30/09/2017 at 21:28, algor написа: Така... Моите 3-седмични премеждия с Криейтив и тестовете, които правиха с апарата ми, не знам защо ме карат да мисля, че въпросният Криейтив и новите собственици от тук нататък ще правят всичко възможно да подменят колкото е възможно по-малко апарати. Както ми обясниха, въпросните тестове са създадени от Apple и всеки апарат, който се приема за диагностика, оплакванията се пращат към Apple, а те връщат на сервиза инструкция кои тестове да се направят за локализация на проблемите. Ако тестовете локализират проблема е ясно - или се отремонтират или се подменя апарата. Ако, обаче, тестовете не отсеят проблем и не го локализират, потребителя си получава апаратчето и по живо по здраво кой откъде е. Не ми показаха тестовете какви са, какви проверки съдържат и какво е изплюто написано. Относно това, че много често по време на разговор човека отсреща спира да ме чува или разговора ни прекъсва или с прекъсването виждам, че горе на обхвата пише Searching..., приемчика се обърна и вика: - А, за това сега ще ви обясня защо се получава и най-вече за прекъсванията на разговора. Този проблем се среща при 7Plus и то не при всички. Както знаете, отзад при камерата има микрофон, който е шумоизолиращ. При разговор, гласа ви се улавя от микрофона (и ми показва с неговия апарат как телефона е изправен от ухото до устата), който чисти шумовете и гласа ви стига чист до човека от другата страна. Когато мръднете апарата малко встрани от устата (прави движението, с което горната част остава на ухото, а долната я отдалечава от устата на сантим-два-три и апарата застава под ъгъл от долепен за ухото горе до отдалечен от устата долу), тогава микрофона вече третира всичко като шум и като не предава глас, човека отсреща спира да ви чува. След 3, 8 или 20 секунди като върнете апарата отново вертикално по цялата височина, човека отсреща отново започва да ви чува, ако разговора не е прекъснал. Е, 5 души бяхме в чакалнята и в този момент вече дружен смях се изви в полите на Витоша. Приемчика също се позасмя и явно се целуна мислено за приказката, която му дойде на акъла да ни разкаже. Та... Онзи ден си взех апарата и вчера отлетя към добрата, стара Англия, където във вторник (последният ден от първата година гаранция) има записан час за проблемите си в Apple store в Рединг и това ще е последният ми опит да се отремонтира или смени апарата. Ако това с тестовете е международна политика вече (не знам преди дали е било така), то явно ще си го ползвам така или ще с еопитам да си търся правата тук чрез КЗП и всички последващи институции. Не знам дали ще има успех това, но поне искам да видя т. нар. тестове какви са, какво етествано и какво са показали като резултат. А, да... Сега ще кача едно кратко клипче в тубата, което им показах и за прескачането на картината в определени моменти. пп. Не знам дали поста ми е за тук, но модераторите да го местят където трябва, ако преценят, че не е за тази тема. Едит: ето и това клипче пратих на сервиза им, за проблема с прескачането на картината. Това творчество визирах. Та... На 03.10.17 в Apple store в Рединг, в 15.00 местно време: След посрещането и бла бла бла за добре дошъл и устни обяснения на проблемите, както и показване на клипа с проблема (на който младежа възкликва Уау...това е сериозен проблем, който не съм виждал до сега), юнака взима апарата и влиза в служебната част на магазина. След 10 минути се връща и казва: - Така, още на първия тест с апарата се оказа, че има проблемна "сива" зона в областта на сим картата, откъдето явно се получават прекъсванията на разговорите, това че другата страна спира да ви чува и т.н. Ако продължим и се окаже, че и останалите оплаквания са проблеми, ще оставите апарата и чрез ремонт ще отстраним въпросните проблеми за ден-два. Утре или вдруги ден, обаче, ние ще върнем отремонтирания апарат и ако след 3, 7, 10 дни някой от проблемите възникне отново, ние няма да можем да ремонтираме апарата гаранционно, тъй като днес е последният ден от гаранцията. Това е факт, който ние определяме като рисков за ремонт на апарата и поради това ще го подменим с нов! Следва подмяната на апарата, пожелания за безпроблемната му работа от тук насетне и адиос. Оставям всеки да си направи изводите, а аз оттук нататък няма да се занимавам с БГ сервизи, а всеки апарат ще пътува към чужбина, колкото и евтино/скъпо да ми е това упражнение. Пожелавам на всички по-малко проблеми с апаратите ви и дано не стигате до ремонтни дейности при палячовците, наречени Криейтив център. Редактирано Октомври 18, 2017 от algor 6 Цитирай
turieca Публикувано Октомври 18, 2017 Публикувано Октомври 18, 2017 Нашите или нямат право или топки да вземат подобно решение. Което ни поставя в много нелепо положение. Sent from my iPad using Tapatalk Pro 2 Цитирай
Asen_77 Публикувано Октомври 18, 2017 Публикувано Октомври 18, 2017 Или са големи тарикати и не работят за доброто име на марката, а работят за собствена изгода ... 1 Цитирай
pepo1919 Публикувано Октомври 18, 2017 Публикувано Октомври 18, 2017 Единственият апарат,който съм оставял на сервиз в Криейтив,беше 5S,месец преди да му изтече допълнителния епъл кеър.На другия ден казаха,че ще го ремонтират,отговорих че не ме устройва и имам време да го изпратя до USA.На третия ден-Заповядайте в удобно за Вас време,апарата е подменен. Цитирай
ElemenT (a.k.a. Chiko) Публикувано Октомври 19, 2017 Публикувано Октомври 19, 2017 Някой може ли да изрази мнение от iStyle като сервиз(макар и от скоро)? Цитирай
penmark Публикувано Октомври 23, 2017 Публикувано Октомври 23, 2017 Писмо получих да оценя сервизирането на телефона ми. Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Ноември 15, 2017 Публикувано Ноември 15, 2017 Много найс, гледал ли си им цените на криейтив? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Цитирай
penmark Публикувано Ноември 15, 2017 Публикувано Ноември 15, 2017 Да http://creativecenter.bg/wp-content/uploads/2016/09/IOS-prices-BG4.pdf И все пак за 1 ден да ти сменят дисплея е впечатляващо. Цитирай
Asen_77 Публикувано Ноември 15, 2017 Публикувано Ноември 15, 2017 В Алек Сервиз ще ти го сменят и по-бързо За цените няма и да коментираме ... Цитирай
warman Публикувано Ноември 16, 2017 Публикувано Ноември 16, 2017 Ще се запази ли гаранцията, ако е гаранционен?Sent from my iPad using Tapatalk Pro Цитирай
RedBull Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 (редактирано) Изключителни некадърници. Звъня по телефона...нямало телефон за сервиза , това било само за продажби. Трябвало да пиша имейл. А аз им писах имейл. Преди две седмици. Вече втори път телефона ми е на сервиз при тия и пак нищо му нямало. Нормално било да излиза черен екран и да се върти колелото. Ремонт няма да има. Нито да ми бъде заменен телефона. Кажете освен до КЗП , къде да се обърна ? Редактирано Март 22, 2018 от RedBull ьяаьяаьяа Цитирай
RedBull Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 Значи това с черния екран става като е под 10%. 6% Както си цъкам ми излиза черен екран и ми показва едно кръгче. Пусна го пак - 9%. След това се изключва отново и трябва веднага в заядното, за да се пусне. https://macreports.com/ios-10-black-screen-spinning-wheel-fix/ Цитирай
mirror Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 Е ми пробвай с КЗП, но ако искаш го прати до някой епъл център в Европа. Цитирай
RedBull Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 Как така да го пратя в сервиз на Епъл в Европа? Цитирай
Русев Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 Колега, ти не можеш да си формулираш оплакванията тук и то при положение, че ти "вадим думите с ченгел от устата", представям си как си отишъл в сервиза и си си формулирал оплакванията там!Ако си им казал "не работи" или пък "не ми държи батерията" представям си как са погледнали на проблема ти, който така или иначе едно 90% от хората които могат да ти помогнат в този форум не можаха да рсзберат какви са. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
RedBull Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 Ето проблема Цитат С две думи...да обесня и на Вас какво се случи. Всичко започна след като един ден телефонът ми беше под 10% заряд. Бях навън. Когато ми се появи черен екран с въртящо се кръгче. След като опитах да го пусна се пуска логото на Епъл и ми иска passcode. Вкарвам passcode и опитвам да влезна в някое приложение, при което телефонът заби за момент и се изключи. Забелязах, че в този момент беше горещ. Да подчертая , че в този ден не беше студено. След това отново направи същия проблем и ви го оставих в сервиза. Телефонът беше на 6%. Докато гледах телефона, екрана замръзна за секунди. След което ми излезна черен екран с въртящото колело и се изключи. Пуснах го пак. Отново логото на Епъл ми излезна и вкарах passcode. Телефонът този път беше на 9%. Опитах се да влезна в приложението Phone, "замръзна" за момент и ми показа отново черен екран с въртящо се колело. И трябваше да го вкарам в мрежата да се зареди. При ползване на телефона от 58% примерно, докато го гледам пада директно на 55-54%. 3-4% в рамките на секунди! Което не е нормално. Другото което е. Не помня преди или след първото постъпване на телефона в сервиза при слушане на приложението TuneIn, в рамките на 2 часа, падна от 30 и няколко процента на 4% с изключен екран. А задният капак беше мнооого горещ!!! Подчертавам много горещ. Ето тука е описано за този проблем. https://stackoverflow.com/questions/47604940/ios-11-black-screen-with-loading-indicator https://forums.macrumors.com/threads/ios-11-iphone-instability-spinning-wheel-related-to-problem-with-automatic-app-update-glitch.2076795/ https://stackoverflow.com/questions/47604940/ios-11-black-screen-with-loading-indicator https://discussions.apple.com/thread/8183705 Цитирай
baronbg Публикувано Март 22, 2018 Публикувано Март 22, 2018 Всеки един iPhone, когато му свърши батерията, се изключва по същия описан от теб начин!Престани да акцентираш на “черен екран с въртящо се кръгче”. Точно това НЕ е проблем!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.