RedBull Публикувано Март 27, 2018 Публикувано Март 27, 2018 (редактирано) преди 21 часа, gorgior написа: Какво сме казали за цитирането на постове??? Първият път го занесох там откъдето съм го купил, а именно Техномаркет България. Те го пращат към Криейтив Център. Звънял съм на КЗП и те казаха, че и ако втори път не се оправи да пусна жалба към тях. Факт е, че отношението към портебилетя на самия Център е на много ниско ниво. Може да са професионалисти в оправянето на телефоните, но в случая аз имам проблем и искам той да бъде решен. Това, че имало проблем в един от ъпдейтите е само и единствено проблем между Епъл и Сервиза. Не е мой проблем. Редактирано Март 27, 2018 от arm11 Цитирай
Alxx® Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Пиши на лайв съпорта да ти отворят кейс. Ще получиш вероятно и имейл, който като отвориш телефонът ти ще си врътне една бърза диагностика и ще го препрати към Епъл. С кейс номера вече отиваш в криейтив повторно, а из път си пусни и жалба. Няма какво да лелечеш тук, ние няма да ти оправим телефона. 3 Цитирай
RedBull Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Днес си взех телефона от сервиза. Не са ми дали документ, че телефона е бил в сервиза. Ще пусна жалба до КЗП. Къде да го занеса сега в iStyle или Булграм? Цитирай
Grievous Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Аре да обърнете малко внимание и на мен сега. Да кажете как да действам от тук нататък, въпреки, че имам една препоръка от вещо лице. Телефона ми (iPhone 8 Plus) е закупен от Мтел на 28.09.17 г. Ноември месец започна да проявява странен проблем - светкавицата не винаги светваше, въпреки, че е в режим ON, не Auto. Изчаках да минат празниците (Коледа, Нова година) и реших да действам. Няма да се лишавам от хубава камера на Бъдни вечер я. В началото на януари тази година отпътува към Булграм с описания от мен проблем. След около 9-10 дена получих СМС, че телефона ми е в офис на оператора, да скокна да си го взема. И хукнах. Да, ама не, само където бягах. Още при първия тест светкавицата не светна. В приемния протокол на сервиза са написали “Устройството не проявява описания от клиента проблем”. Още на другия ден телефона беше изстрелян отново към сервиза. Този път се забавиха повече - 21 дни. Телефона е пращам към външен сервиз на Apple в Хонландия, та затуй. Супер, върнаха го. Този път направих пробата на стълбите пред офиса на Мтел. И веднага кръгом. А познайте що? Пак не работеше. След третото сервизиране от около 8-9 дни, вчера (27.03.18 г.) е пратен за четвърти път. Тук ще добавя, че в самия телефон, както и на мейла им, съм пратил видеа, на които ясно се вижда проблема. И винаги чета на протокола това: “Устройството не проявява описания от клиента проблем”. Май е ред да си искам нов телефон, не мислите ли? Това е един от мейлите, получен в понеделник след кратка кореспонденция: П. П. Пропуснах нещо важно. Като се появи проблема, реших да ресторна телефона на компютъра, та дано се оправи. До този момент правих ъпдейти от самия него. Десет (10) пъти Error (9). И замина. 1 Цитирай
Русев Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Това е много кофти момент, според закона имаш право на възстановявяне на пари или замяна при предявяване на три основателни рекламации с един и същ дефект. Лошото е, че дефекта не се проявява според документите и не знам дали в този случай се брои за основателна рекламация. Също важен е момента дали апарата е купен на физическо лице или фирма, ако е на физическо лице можеш да разчиташ на КЗП, ако е на фирма можеш да ги съдиш. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 1 Цитирай
algor Публикувано Март 28, 2018 Автор Публикувано Март 28, 2018 Аре да обърнете малко внимание и на мен сега. Вниманието си го имаш, пич и не е нужно да го търсиш По въпроса: аз (както може би вече знаете) препоръчвам с две ръце да не си губиш времето с тъпи сервизи в БГ, а действай по план "подмяна в чужбина", още повече проблема го има непреъкснато и имаш видеа направени. Всичко тук е губене на време и късане на нерви и битката е с ясен край. Аз мога да съдействам за добрата, стара Англия, а ти си знаеш имаш ли варанти по други държави. Тия дни не съм много наличен, че имам куп чужденци на главата , но и да не ти отговоря тук, във форума, чуваме се телефонно. пп. Както е споменал колегата над мен и доколкото опита ми позволяма да изразя мнение по темата с искане за подмяна, то такова искане би следвало да се подаде, когато даден апарат е влизал два пъти в сервиз за един и същи проблем, бил е отремонтиран надлежно и при проявата на трети път на същия проблем, при оставянето на апарата в сервиза (или при мобилният оператор, откъдето е купен) се пише отдолу, че клиента иска подмяна на апарата (или връщане на платената по фактура) сума. То и самият търговец, при третото влизане на стоката в сервиза, закона му дава право да предложи начин на копенсиране (примерно подмяна). Тоест, според мен в случая с уж неоткрит дефект, няма да приемат поисканата подмяна и ще се аргументират с това, че апарата не е ремонтиран и дефект няма. Това касае нашия ЗЗП, разбира се, а в Англия нещата стоят по различен начин в Apple store и тестове, ремонт и/или подмяна стават на секундата. 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 При грешка 9 няма как да има пазарлъци "не проявява дефект". 1 Цитирай
algor Публикувано Март 28, 2018 Автор Публикувано Март 28, 2018 (редактирано) Каква грешка 9, бре, адаш, той говори за девета глуха, в която са го пратили сервиза Едит: Упс, сори... Писал съм одеве преди ПП-то, явно, ама сега го видях, като върнах да прочета. Извинявам се! Редактирано Март 28, 2018 от algor Цитирай
petar258 Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Виж в privacy/analytics/analytics data дали има файл с име камера или флаш. Ако има нещо в тая връзка направи скриншот на горната начална част и им го прати по имейла като пращаш телефона. Другия вариант е да отидеш лично в сервиза и да им покажеш как(не) проявява дефект. Щото това от тяхна страна е много нагло. И ми прилича на моя случай когато им пратих телефона неработещ и те пак бяха писали в протокола че не проявява дефект. И трябваше да им пратя скриншот от това което те би трябвало да проверят след като са техници. Въобще смях, не знам дали нарочно се правят на луди или са хванали някой дето не му е там мястото да работи 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Разбирам добрата ти воля, ама чети! Грешка 9 - какъв скрийншот, какви прайвъси-та и какви логове те гонят?! 1 Цитирай
petar258 Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Ами учудващото и за мен беше че логовете остават дори след забиване, невключване заради дефектна памет, няколко опита за флашване и през DFU ,различни грешки при флашването, един успешен опит и връщане от сервиза след всичко това. Така може да не ме навикваш. Има и други причини но засега ще ги премълча 1 Цитирай
gogi6 Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Сега, като се върнете назад във времето, ще разберете какво е да си купиш iPhone не от Теленор в Бг. То какви писания бяха...само като се сетя. Той Сашо написал за грешка 9! Какво повече? 1 Цитирай
petar258 Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 И двата ми не са от оператори, първия от известна техно верига и останах с горчив вкус, втория от по-малка фирма която е в челната класация интернет търговци и явно не съм сбъркал. Напук на всички плюещи по тях Но да ме прощава Епъл още веднъж толкова пари не давам, ако този се скапе след време точка със смартфоните. Андроид съм имал и повече не ща хаха 1 Цитирай
baronbg Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Няма техника която да не се чупи/поврежда. Вероятно, като то изгори крушка, стоиш на тъмно?!?Не ми отговаряй, сърказъм. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 1 Цитирай
petar258 Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Сарказъм е точно на мен да ми се случи след като съм работил години в сервиз за мобилни. Нещо като отмъщение за справедливо отказани гаранции хаха. И като изгори лампа сам си я сменям. На днешните сервизи само рекламата им е голяма това е личното ми мнение 1 Цитирай
RedBull Публикувано Март 28, 2018 Публикувано Март 28, 2018 Мислят си, че като сме в България и мога да правят каквото си искат с нас. Съжалявам, но ако това стане в Щатите или голям пазар като Англия или Германия, ще ги направят на нищо. Цитирай
algor Публикувано Март 29, 2018 Автор Публикувано Март 29, 2018 преди 9 часа, Alxx® написа: Разбирам добрата ти воля, ама чети! Грешка 9 - какъв скрийншот, какви прайвъси-та и какви логове те гонят?! преди 9 часа, gogi6 написа: Той Сашо написал за грешка 9! Какво повече? Коле, щом пък са толкова сигурни колегите в успеха с подмяната, да вземат да ти го подменят тук значи... Хем по-бързо, хем по-лесно би трябвало да е, според техните думи. И на мен ми стана интересно даже ще се случи ли подмяната безпроблемно сега или пак ще пробват да минат метър... Цитирай
mirror Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба. 2 Цитирай
gogi6 Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Уважавам желанието ти за помощ. Респект!! Не се срещат често вече такива хора! Но кому е нужно тази конспирация? Да търсим познати, връзки... Какви са тези одъртели комунистически методи? Нали затова си купуваме епълски продукти. Плащаме по-висока цена от останалите. Незнам колко са здрави, но винаги сме имали пълна 2-годишна гаранция! Колко хора трябва да изпищят от апарати, закупени от техно вериги и оператори(без Теленор,Глобул), за да си научим урока. Или всеки си вика при мен няма как да се случи?! 1 Цитирай
gogi6 Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г., в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.То хубаво, ама като ти кажат от сервиза “Ние не виждаме проблем”? Като ти смениха дисплея на чисто нов Х и после го удави в басейна, най-вероятно заради не добре сглобен апарат?! Замениха ли ти го с нов? Цитирай
gogi6 Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Сума ли?! Защо не се позова, на това което си цитирал? И ти ли с връзки))) Цитирай
RedBull Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 На мен ми искаха 650 лв. за подмянана апарат. А той е в гаранция. Цитирай
mirror Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Не са ти искали, а са ти предложили. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.