RedBull Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Да, предложиха ми. Но пак казвам. Това отношение не е адекватно. Цитирай
gogi6 Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Е той 615 чисто нов! Търси някой с връзки)) Поне да е под 600! Миро, ти? 3 бона ли даде? Цитирай
RedBull Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 (редактирано) Ама, пичове, защо така се заяждате? Факт е, че телефонът ми има проблем. Те отричат да има проблем. Но още като правихме теста пред мен в сервиза казаха, че знаят за този проблем, но това било нормално. Ето sceenshot-ове отново. Това нормално ли е? Usage и Standby. Редактирано Март 29, 2018 от RedBull Цитирай
gogi6 Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Не се заяждаме. Аз се пошегувах. Търси начини. Няма да се предаваш! Цитирай
kracode Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Вие ме наплашихте,надявам се това да са единични случеи с тези сервизи.Замислям се за в бъдеще дали да купувам за мен и семейството ми телефон в кеш както съм го правил до сега.Най-добре ще е да се купува на лизинг към оператор без оскъпяване,като има проблем с апарата и не го оправят не плащаш-но не е това нормалния начин за оправяне на проблемите в нашета УБАВА :)държава. Цитирай
petar258 Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Моя проблем беше преди година и нещо но няма как да го забравя. И като чета май продължават в същия дух. Късмет на всички и най-добре да не опирате до сервиз поне в България. Цитирай
RedBull Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Ами моят телефон е на лизинг. Това, което ми казаха от КЗП е, че не можеш да пуснеш молба, ако си си купил през фирма. Там май можеш да ги съдиш май. Нещо такова. Аз все като съм бил в Creative Center все си има хора. Пускам жалба, и ще проблам в iStyle. Дразня се, че ми губят времето. Елате на място или го пратете с куриер. Нямаме телефон за връзка. Това е телефон само за отдел Продажби. Бях пуснал мейл преди 2 седмици, трябваше да им пиша на ФБ страницата и да им звънна, за да ми видят мейлите. Не мисля повече да си купя нов Епъл. Цитирай
WULAS Публикувано Март 29, 2018 Публикувано Март 29, 2018 Взех си преди два дена телефона със сменен дисплей, всичко беше наред като изключим че бяха забравили да го ресторнат и Touch ID се беше сдухало, че им го върнах в офиса да си го дооправят и след час си го взех готов. Лично аз съм доволен. Цитирай
kal1ch Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Понеже съм изчел цялата тема и доста хора препоръчват, ако човек има възможност, да се възползва от официалните магазини в чужбина, искам да споделя личния си опит от Берлинския Apple Store. В Неделя се случи "най-лошото" - изпуснах си телефона на паветата и въпреки че е със силиконов кейс, дисплея се пръсна. Не ми стана много приятно, че ще трябва да се разделя с 1 солидна сума, за да ми го поправят, но поне се успокоих с това, че съм в Германия и на 3 спирки има Apple Store, в който се очаква да получа отлично обслужване. Е, не беше такова. Имах записан час за 17:40. На входа на магазина ме посрещна 1 момче, което ми каза да седна на "онази маса ей там" и да почакам докато някой ме повика. Седнах. Чаках 30 минути докато всички други, които чакаха се изредиха, а мен все никой не ме викаше. Реших да попитам 1 момиче какво става и тя доста се затрудни да намери записания ми час. Най-накрая успя и ми каза да не се притеснявам. Тя ще "оправи нещата", а аз междувременно да си седна пак на същата маса и да чакам. След още 30 минути чакане вече ми писна и поисках да говоря с управителката, която дойде почти на мига. След като ѝ обясних ситуацията, тя се съгласи, че не е нормално да чакам толкова дълго време и ми каза, че ще съм следващия, който ще бъде обслужен. И чудо! След 3 минути Genius-а дойде да ме повика. След кратка диагностика си дадох телефона и човека ми каза, че утре ще бъде готов. На следващия ден (вчера) отивам в магазина и този път нещата се случват по-бързо. След 10 минути чакане, същия Genius, който ми прие телефона ме повика, за да ми го връчи. И аз толкова се зарадвах, че набързо си платих 310-те евра, които поискаха и си грабнах телефона и го питах дали е проблем да си го настроя докато съм в магазина. Беше ми отговорено, че разбира се, може да го настроя, но просто трябва да се преместя на друга маса, за да могат да обслужат следващите клиенти. Така и направих. И докато си въвеждах Apple ID-то - какво да видя? Драскотина в горния десен ъгъл на "чисто новия" ми дисплей. Загледах се по-обстойно и се оказа, че са ми сложили надран дисплей?! Естествено, веднага хукнах към първата служителка, която ми беше пред очите и ѝ казах за проблема. В първия момент "не успя" да види драскотините, но след като ги посочих ме препрати към друга маса, където след малко щял дойде техник да ме обслужи. Преди да дойде техникът се появи друг служител, който да ме подготви за процедурата, а аз просто му обясних за меко казано отвратителното впечатление, с което съм останал от цялото преживяване.. и в този момент дойде техника и каза да го последвам. Видимо изобщо не искаше да чуе какво искам да кажа, но аз продължих да си пея песничката и много държах да им кажа, че в нашата китна родина може да нямаме официален магазин, но досега в оторизираните препродавачи всичките ми преживявания са били 100 пъти по-позитивни и безпроблемни. И в крайна сметка като видяха, че няма да им мине номера с поредна подмяна решиха просто да ми сменят телефона. Въпроса е, защо трябваше да мина през цялата тази одисея? Нали уж обслужването им било едно от най-добрите на света? В петък имам още едно ходене до там, защото сега iPad-а ми прави проблем и мисля да си поговоря пак с управителката. 3 Цитирай
dessyteneva Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Като цяло от някои подобни мнения оставам с впечатлението, че супер обслужването май ако не е все още, то съвсем скоро ще си остане скъп спомен от миналото, което въобще не ме радва, защото именно поддръжката беше едно от нещата, които ме привлякоха към марката. Цитирай
Anthony Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Ами логично е обслужването да е на най-високо ниво, тъй като това е част от високата цена за устройствата, която плащаме. Доста тъпо е това, да не кажа отвратително. Все едно имаш час при ДжиПи-то в поликлиниката, ебаси. Това е абсолютно недопустимо. А и накрая след плащането на предебела цена, получаваш насран дисплей. Жалка работа. 1 1 Цитирай
killer4o Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Деси, това е, защото хората, които нямат проблеми, не пишат по форумите. За да не съм голословен, наскоро реших да си сменя батерията на 6-цата в официалния Apple сервиз в Копенхаген - той е нещо като гише в голям магазин за техника. Бях си уговорил час през уебсайта и като отидох ме чакаше момчето на вратата - взе телефона, увери се че батерията съвсем е заминала (беше на над 1000 цикъла) и каза да дойда след 30 минути да си го взема. Питах го дали не иска да му платя, а-у, той каза, че ще си получа фактурата по мейла и мога да я платя онлайн когато ми е удобно. Дойдох след 30 минути, той беше отишъл да обядва, но беше оставил телефона при човек от магазина да ми го даде. Всичко беше супер, телефонът беше адски бърз, но по някое време забелязах, че не ми разпознава отпечатъка. И след няколко опита се оказа, че въобще Touch Id го няма, след което се върнах да ги питам какво е станало. Момчето от магазина веднага се обади на моя техник, който още беше на обяд, но си прекъсна обяда и дойде за 3 минути да проучи въпроса - оказа се, че при смяната на батерията е прекъснал захранването на Touch Id сензора, който от съображения за сигурност става перманентно неактивен и единственото решение е смяна на дисплей. За съжаление, тъй като нямат магазин и дисплеи налични, нямало как да ми го смени на място, затова щял да го прати в Амстердам. Но за да не ме бави - да лети натам, да го ремонтират, после да лети наобратно - направо щял да поръча нов телефон от там, а пък моя щели да го разглобят за части. Междувременно ми предложи iPhone 5 докато чакам, но му казах, че е доста стар модел и няма нужда - докато си го настроя и той моя ще пристигне. На него му стана супер неудобно и ходи до магазина за техника, откъдето измоли някакъв андроидски флагман (нямали iPhone-и които да дават назаем) за да имам бърз телефон докато си чакам моя. 5 дена по-късно (2 от които бяха уикенд) ми пратиха смс, че телефонът ми е пристигнал и да отида да си го взема. И около 2 седмици по-късно ми пристигна фактурата, която я платих онлайн. През цялото време, всички се държаха супер любезно и професионално - поеха цялата отговорност за грешката, която са допуснали и направиха всичко възможно да ми е колкото се може по-малко неудобно в следствие от нея. Сигурен съм, че има много подобни истории, но четем главно за негативните преживявания, защото тогава хората са по-склонни да си излеят гнева/емоцията. 5 Цитирай
kal1ch Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Не твърдя, че всички имат негативни преживявания, а споделям личния си опит. Получи се така, че при първото си посещение в официален магазин се осраха до такава степен, че смяната на телефона беше абсолютния минимум, който едва замаза положението. И изобщо не изглеждаше някой да се е трогнал или да му е неудобно, че са прецакали клиент, който е недоволен. 2 Цитирай
mementovivae Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Те си взимат по 2000 евра заплата, ти искаш и да се трогват.Infinity Цитирай
Anthony Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Значи да им я направят по 100 евро, та да се трогват? Бахти и страхотния аргумент. В България пък се дава обратния пример - ами то за 500 лв. заплата какво очакваш. 2 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Юни 6, 2018 Публикувано Юни 6, 2018 Манталитет му викат на това. Колкото по на изток, толкова по-зле. Питам се в Истанбул-ския Стор как стоят нещата. Дали джиниъс-а сяда зад клиента? 4 1 Цитирай
nbotov Публикувано Май 13, 2021 Публикувано Май 13, 2021 (редактирано) Само да споделя малко инфо за сервизите в момента. От iStyle ми заявиха,че техния сервиз не работи и изпращат в Creative Center и то само гаранционни устройства закупени от тях. Не ми отговориха дали това е нещо временно или постоянно ще е така. Това получих като отговор от магазина им в Пловдив. Момчето директно ми каза за не гаранционен ремонт да го изпращам в Creative Center и така Xs ще пътува към Creative за смяна на батерията във Варна. Учудих се,че ще ходи във Варна,но каквото е. Edit: Интересно в сайта на Apple iStyle не фигурира като сервизен център. Редактирано Май 13, 2021 от nbotov Нова информация Цитирай
dessyteneva Публикувано Май 13, 2021 Публикувано Май 13, 2021 Лошо, ако е така, Креатив са бавни и скъпи, istyle ми бяха хем удобни, хем с приемливи срокове и цени.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
nbotov Публикувано Май 13, 2021 Публикувано Май 13, 2021 Ами в моя случай цената в Криейтив е по-ниска отколкото в iStyle и куриерската услуга е за тяхна сметка.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Цитирай
OXYGEN Публикувано Май 13, 2021 Публикувано Май 13, 2021 И на мен преди месеци в iStyle в The Mall ми бяха казали, че вече нямат техни сервизи и се праща в Creative. Цитирай
pepo1919 Публикувано Май 13, 2021 Публикувано Май 13, 2021 Преди две седмици от IStyle Витоша,директно ме пратиха в Криейтив.Там пък,две седмици правиха диагностика на МВР.Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай
dessyteneva Публикувано Май 13, 2021 Публикувано Май 13, 2021 (редактирано) За това говоря - бавни, смотани и скъпи. Когато ми трябваше смяна на батерия за едната седмица питах - първо беше нещо над 100 лв като цена, второ поне две седмици чакане, ако искам до три дни - още някакви кинти отгоре. Обадих се в айстайла, на другия ден за час ми я смениха срещу 90 лв. После AirPods Pro-то като дадоха дефекти и тях там сменях, вярно една по една, ама не отне месец като в теленорския сервиз, ако бях ги дала по гаранция, въобще много си бяха читави хората. Направо съм разочарована, че няма вече да са сервиз, отделно че са ми на 300 м от нас в мола долу...много, много жалко просто. Редактирано Май 13, 2021 от dessyteneva Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.