algor Публикувано Октомври 3, 2017 Публикувано Октомври 3, 2017 (редактирано) Добър вечер, лейдис енд джентс! Не виждам тема по случая, не виждам информация никъде в нашия форум или в интернет и затова си позволявам да отбележа края на хегемонията на Creative center в обслужването на гаранционни и извънгаранционни продукти на Apple. В сайта на Apple има информация, че възможностите ни вече са три: - Криейтив център; - Булграм; - Айстайл. Мога само да се радвам на това, което виждам и кефчето, че повече няма да стъпя в Криейтив център е много голямо. Не, че другите са цъфнали и вързали, но поне имаме избор. Дано тази конкуренция донесе повече положителни емоци на нас, потребителите и имаме по-малко ядове с гаранционно и извънгаранционно обслужваните в държавата ни продукти на Apple. https://locate.apple.com/bg/en/service/?pt=3&lat=42.697387&lon=23.32406&address=Sofia&carrier=no-contract пп. Може информацията да не е толкова нова, но пък е престъпление, че никой не я е споделил до сега с другарчетата си. Редактирано Октомври 3, 2017 от algor 10 3 1 Цитирай
Asen_77 Публикувано Октомври 3, 2017 Публикувано Октомври 3, 2017 Много полезна информация. Благодаря Ви Алгор. 1 1 Цитирай
DreamcatcheR Публикувано Октомври 3, 2017 Публикувано Октомври 3, 2017 В епъл форума (apple-bg) се спомена за това, но не съм ги тествал “новите”. Имаше добри отзиви от айстайл. И на мен не ми допадат Криейтив. Особено ако си извън гаранция, е много лошо положението. Sent from my iPhone using Tapatalk 3 Цитирай
dessyteneva Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 За Булграм съм чувала много лоши отзиви, още от времето когато Мтел започна да работи с тях, имах приятел там и той ми каза, че имало големи проблеми. За щастие не съм ги ползвала, но ако ми се наложи нещо, ще пробвам iStyle. 1 Цитирай
Kery70 Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Булграм и аз не препоръчвам, не е от личен опит, но това което изчетоз за тях в нета.....Sent from my iPad using Tapatalk 1 Цитирай
mirror Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Булграм обслужват ~80% от марките мобилни телефони, които се предлагат от търговските вериги. Всички знаем, че ние българчетата сме мрънкащ народ, нищо не ни харесва и плюем по всичко, така че в нета инфото е субективно. Цитирай
dessyteneva Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Това, че обслужват толкова марки въобще не е плюс, поне според мен колкото по-профилиран за една марка е даден сервиз, толкова повече доверие може да му се има, няма как някой, който и да е, да е спец по всичко и то с еднакво качество. Това, което знам е от няколко години, когато Мтел преминаха към тях - бавене на пратки, повече от месец, скандали, некачествени ремонти, дано сега да са по-добре и най-вече дано на никой не му се налага да ги ползва. Любопитно ми е Теленор какъв сервиз ползват, като твърдят, че имат собствен и защо като представители на марката не са в списъка. 1 Цитирай
mirror Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Теленор също ползват Булграм. Цитирай
penmark Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 (редактирано) В събота си пратих телефона на Криейтив. Ако знаех, че може в Айстайл, там щях да го пратя. А на сайта на Епъл видях, че може да се остави телефон за ремонт и в офис на мобилния оператор. Редактирано Октомври 4, 2017 от penmark 1 Цитирай
baronbg Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Булграм обслужват ~80% от марките мобилни телефони, които се предлагат от търговските вериги. Всички знаем, че ние българчетата сме мрънкащ народ, нищо не ни харесва и плюем по всичко, така че в нета инфото е субективно. Ако приемаш че личните ми впечатления от некадърноста и наглоста на Булграм, е субективно, то ме навежда на мисълта че имаш “топла” връзка с “тях”. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Цитирай
mirror Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Имам много топла връзка с тях, когато не им достига персонал за ремонт на мобилните телефони, ги пращат на мен. 3 Цитирай
dessyteneva Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Не знам, все си мисля, че не всички разлики се свеждат до външния вид, а за техниците не знам, нямам опит в тази област и сано не ми се налага да пробвам колко са опитни където и да е...Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
JmeLche Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Istyle отвориха сервиза още в началото на годината,и Apple им даде зелена светлина за гаранционните устройства. Имам много познати в iStyle и знам,че един от техниците от creative center е в iStyle.Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
algor Публикувано Октомври 4, 2017 Автор Публикувано Октомври 4, 2017 Аз пък не мога да се начудя как тоя чул това, оня чул онова, трети знае намквоси и седите и мълчите кат бити гъзове и не знам що не влезете тук кат нормални хора и да кажете "Ей, тикви, разбрах, че от вчера станало едиквоси си бла бла бла, а от преди 20 дни му станало на намщоси..."... Нали затова е форума, бе?!?! Четете кой какви ядове има с тоя и оня, наливаме акъл за кво ли не, ама важните неща ей така ги пускаме покрай гъзъ си... Зае*и!!! 9 1 1 Цитирай
JmeLche Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Ми то НЕ става с влизане и фръцване в мола! Питай и ще разбереш,но явно не си се интересувал чак толкова,колкото преувеличаваш в поста си! Питай преди да нападаш!Sent from my iPhone using Tapatalk Pro 2 Цитирай
Alxx® Публикувано Октомври 5, 2017 Публикувано Октомври 5, 2017 Някой май объркА адреса Да се изкажа по темата: Нямам никаква идея, кой бачка в iStyle, но предвид репутацията на фирмата като търговец, вярвам, че ще са добри. Криейтив са спечелили много "за" и "против". От мен лично за Мак-а едно голямо "за" и едно огромно "против" за iPhone. С моята дърта 5S-ка имах гаранционен проблем, който те не "видяха", а аз сам си го оправих с елементарно презапояване на бейзбанд процесора. Булграм няма и да се напъвам да ги коментирам. Темата на колегата Иван Шопов е достатъчно красноречива. 1 Цитирай
mirror Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 “Здравейте Мирослав, бих искал да Ви уведомя, че Вашият iPhone 7 е отремонтиран - неговия дисплей бе сменен. Заповядайте в офиса на бул. "Черни Връх” 65А, за да го получите. В случай, че предпочитате да ви бъде изпратен по куриер за Ваша сметка, моля да предоставите следната информация: 1. адрес, на който да изпратим устройството; 2. куриерска компания по Ваш избор, която да използваме; 3. желаете ли застраховка на пратката и за каква сума да бъде тя.” Това е телефон на 11 месеца и не го заменят, а ремонтират!!! Проблемът беше бяло петно дисплея! Пълно разочарование! Една от причините да купувам епъл продукти беше, че не се ремонтират, директно се заменят. Ще продължа да ползвам техните продукти, но само втора ръка до 600-700 лв. 3 Цитирай
penmark Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 Моя е на 6 месеца и вече 10 дена е в сервиза. Сигурно и него ще го ремонтират... Цитирай
mirror Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 @gogi6, да, от оператор, но какво значение има това?! Цитирай
dessyteneva Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 Ами защо не пуснеш една жалба до Apple, така и така са ти гоотворили, поне да ги натопиш дето се казва 1 Цитирай
gogi6 Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 И защо го носиш в сервиз,а не откъдето си го купил?!Най-вероятно не е Теленор оператора. 1 1 Цитирай
penmark Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 (редактирано) Защото където и да го занесе, пак на същия сервиз ще го пратят. Редактирано Октомври 10, 2017 от penmark 1 Цитирай
penmark Публикувано Октомври 10, 2017 Публикувано Октомври 10, 2017 (редактирано) Не 100 а 200% Не ми се разваля за първи път стока. Звъня на магазина от който съм я купил и ги питам на вас ли да я нося или в сервиза. Отговора е в сервиза написан в гаранцията. Редактирано Октомври 10, 2017 от penmark Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.