dessyteneva Публикувано Октомври 4, 2017 Публикувано Октомври 4, 2017 Между докладите за слабото търсене на iPhone 8, няколкото изолирани, но тревожни случаи на повреди и множеството бъгове на iOS 11, като че ли някак си забравихме за Apple Watch Series 3. Това обаче не важи за пътребителите в Обединеното кралство, които имат големи проблеми с новите си смарт часовници. Водещият оператор в страната, ЕЕ, предлага Apple Watch Series 3 с поддръжка на LTE, но при активиране на услугата се появиха множество оплаквания. Екипът на ЕЕ се отзовава на проблемите, но за съжаление потребителите се налага да преминат през много неприятности, преди да могат да използват устройствата си. Десетки, а може би и стотици от тях получават някое от четирите съобщения за грешка – „error code 019”, “error code 007”, “activation failed” или „this account is not ready to use with Apple Watch”, а точната причина за тях остава неизвестна. След като се свържат със служител по поддръжката и следвайки неговите инструкции изключат връзката и стартират настройките от начало, те най-сетне успяват да активират услугата. За съжаление EE е единственият оператор във Великобритания, който предлага поддръжка на Apple Watch Series 3 LTE, а подобни проблеми се отразяват изключително негативно при премиерата на нови устройства. Няма официален коментар за възникналите трудности, както от страна на Apple, така и от оператора. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.