dessyteneva Публикувано Октомври 5, 2017 Публикувано Октомври 5, 2017 (редактирано) Един бивш рецензент на смартфони разкри няколко от неуспехите, които Apple е претърпяла по време на работата си по iPhone X. Най-вълнуващата част от десетия юбилеен модел разбира се е неговият дисплей от край до край, който обещава предимствата на традиционните Retina екрани, включително и поддръжка на съдържание с висок динамичен диапазон, съотношение на контраста милион към едно и заоблени ъгли. Въпреки, че няма съмнение, че дисплеят на iPhone X изглежда прекрасно, бившият рецензент на смартфони, Брандън Честър, наскоро обяви в Twitter, че Apple е претърпяла няколко големи неуспеха, по време на разработката му. Цитирайки собствени източници в индустрията, Честър твърди, че именно тези „катастрофи“ са станали причината за закъснението на iPhone X и това, че той не носи оригиналната визия на компанията за устройството. Както може би предполагате, първата спънка е това, че Apple залага първоначално на вграждането на Touch ID под дисплея, а трудностите, свързани с този ход бяха отразени на дълго и широко в пресата. Неизвестният ни досега обаче проблем е, че Super Retina HD дисплеят на Apple се опитва да реализира технологията на Samsung, Diamond Pixel в традиционен дисплей от течни кристали. Екраните, използващи структурата Diamond Pixel на Sub-pixel имат два зелени подпиксела за всеки червен и син субпиксел, а при Retina HD всеки пиксел е представен от три подпиксела – червен, зелен и син. Това означава, че докато Apple твърди, че нейният Retina HD дисплей има плътност на пикселите 458 ppi, то това е вярно само защото пикселите имат само по два под-пиксела – червен-зелен или син-зелен. От гледна точка на плътността, наистина имаме 458 зелени пиксела на инча, но червените и сините са значително по-малко и Честър твърди, че реалната плътност на екрана е 326 ppi. Според него първоначално компанията е искала да използва оформлението на S линията, което Samsung предлага в Galaxy Tab S, и при което броят на пикселите щеше да е равен, но изглежда то не е успяло да сработи правилно в iPhone X, оказвайки се неприемливо по отношение на консумацията на енергия и живот на батерията. Третото разочарование, което Честър споменава е, че въпреки тестването на японски дисплеи ProMotion с висока честота на опресняване, Apple избира да не използва тази технология, за което няма разумно обяснение. Явно Apple и Samsung просто не са смогнали да изпълнят амбиционзните си планове в първото поколение iPhone с OLED екран. Разбира се липсата на ProMotion, или използването на Diamond Pixel не е от особено значение за крайните клиенти, дори и липсата на вграден под екрана Touch ID не е, тъй като имаме Face ID, която изглежда работи толкова добре, че няма да има проблем да замести предшестващата я технология, но ще бъде интересно да видим следващите модели на компанията, в които тя най-вероятно ще се доближи повече до първоначалната си визия. Редактирано Октомври 5, 2017 от dessyteneva 5 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.