dessyteneva Публикувано Октомври 6, 2017 Публикувано Октомври 6, 2017 (редактирано) Както вече споменахме, част от собствениците на новият Apple Watch Series 3 се натъкнаха на неочаквани проблеми при активиране на LTE връзката, която всъщност е една от основните нови характеристики на модела. Оказа се, че това е софтуерна грешка, която Apple коригира със спешна актуализация, вече налична за потребителите. Бележките към watchOS 4.0.1 са съвсем категорични – ъпдейтът поправя проблеми, които в редки случаи карат Apple Watch да се свърже към неоторизирани обществени WiFi мрежи, вместо с мобилната мрежа. Това е и причината потребителите да виждат грешки при опит за активиране на LTE. The Wall Street Journal успя да възпроизведе грешката с три различни часовника, което означава, че тя не е чак толкова рядко срещана, колкото се опитва да ни увери Apple. Няколко дни бяха нужни на компанията, за да признае проблема, твърдейки, че не е сериозен и няма нужда от замяна на засегнатите часовници. Сега собствениците им просто трябва да направят актуализацията по добре познатия начин, през приложението Watch на своя iPhone, за да се радват на функционалността на новите си Apple Watch Series 3. Ъпдейтът е наличен само за новото поколение часовници. Редактирано Октомври 6, 2017 от dessyteneva 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.