dessyteneva Публикувано Октомври 12, 2017 Публикувано Октомври 12, 2017 През 90-те Apple беше повече нишова компания, която въпреки, че имаше невероятно лоялна клиентска база, не се радваше на значително пазарно присъствие. Това обаче започна да се променя с пускането на iPod в края на 2001 година, а до 2004 той напълно доминираше пазара на MP3 плейъри. Няколко години по-късно, компанията пусна iPhone и завинаги промени начина, по който светът си взаимодейства с технологиите. Днес Apple е една наистина успешна компания с пазарна капитализация над 800 милиарда долара и макар, че не беше толкова отдавна, времето когато собствениците на нейни устройства бяха рядкост, ситуацията сега е съвсем различна. Благодарение на iPod, iPhone, и Mac, 64% от амриканците притежават поне един продукт на компанията, според новото проучване на CNBC и Hart Research. Говорейки за нарастващото влияние на Apple, същото изследване, проведено преди 5 години, посочва че 50% от всички американски домакинства притежават поне един продукт на гиганта - това е впечатляващ ръст за сравнително кратък период от време, който обхваща всички групи според дохода, възрастта, расата и регионите. Макари и да не е изненада, продуктите на компанията се оценяват като премиум, а 87% от американците с доход над 100 000 долара притежават поне едно такова устройство. Всъщност лесно е да се забрави, че целият бизнес модел на Apple се основава на продажбите на премиум продукти на съответната цена. В такъв случай можем спокойно да твърдим, че iPhone X ще се продава изключително добре, въпреки високата си цена от 999 долара, а изумителният успех на iPhone 7 Plus от миналата година, подчертава, че потребителите са готови да платят повече, за най-добрите продукти на Apple. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.