dessyteneva Публикувано Октомври 22, 2017 Публикувано Октомври 22, 2017 В навечерието на дебюта на iPhone X, който Apple нарече „най-големия си продукт“, компанията започна и преустройство на своите магазини, за да ги превърне в култово място, където феновете се събират, за да се покланят на най-новите технологии. Ново проучване обаче сочи, че повечето iPhone и iPad са закупени от други места. Анкета на CIRP поиска от 2000 американски потребители, които наскоро са се сдобили с продукт на Apple, да посочат от къде са го купили. В резултат на това стана ясно, че под 10% от iPhone са закупени от Apple Store, а по-голямата част от продажбите се осъществяват директно от операторите. Best Buy има около 5%, като повечето продадени продукти са iPhone, купени в пакет с план на оператор. Резултатите от това проучване дават обяснение на неотдавнашната ценова стратегия на компанията, спрямо iPhone, изразяваща се във въвеждане на програмата iPhone Upgrade, която позволява на купувачите да наемат телефони, или да ги купуват на вноски. Данните от приходите от оператори показват, че по-голямата част от устройствата се купуват с двегодишен план, което е и най-атрактивното предложение за разсрочване на разходите за 24 месеца. Операторите традиционно са на първо място и популярността им обяснява високият процент пордажби на iPhone, но докато Apple е доволна, че те продават толкова много, тя печели по-малко от всяко устройство, тъй като те получават отстъпки на едро, използвайки своите програми за ъпгрейд и това е лесен начин да достигнат долния праг, без всъщност да продават повече телефони. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.