dessyteneva Публикувано Октомври 29, 2017 Публикувано Октомври 29, 2017 iPhone X може и да е най-скъпия смартфон тази година, но милиони фенове по света се надяват да получат един до Коледа. Apple със сигурност се радва на факта, че бройките бяха разпродадени за минути, а някои от най-големите й конкуренти също трябва да оценят успеха му. Samsung, макар и отявлен конкурент на гиганта е и основен доставчик на дисплеите на iPhone X, което е и най-скъпият компонент в телефона и също може да е доволна от продажбите. Другата страна, която е засегната от този факт е Google – следващият ожесточен конкурент на ябълката, но за разлика от корейския гигант, тя има сериозна причина да се тревожи от любовта към iPhone. Всъщност Google трябва да плати милиарди дори за привилегията нейната търсачка да бъде по подразбиране в устройствата на Apple. Според последните оценки, сумата възлиза на 3 милиарда долара, които тя е готова да даде и сама потвърди, че разходите за придобиване на трафик ще се увеличат, поради „промени в партньорското споразумение“. Тези разходи продължават да надминават растежа при сайтовете на Google, което от части се дължи на споменатите промени и е много вероятно цената да нараства още повече. В момента разходите за придобиване на трафик достигат 23% от общите приходи от реклами на компанията през третото тримесечие, която отчете 28 милиарда долара за същия период. Според доклада на Bloomberg, инвеститорите са притеснени от увеличението на тези разходи, което от своя страна накара Google да се стреми да създава повече собствен хардуер, но Pixel 2 само доказа, че тя не е достатъчно подготвена да предложи реален съперник на iPhone. По ирония на съдбата изглежда Apple прави все повече и повече пари от компания, чийто бизнес модел е да продава потребителски данни на рекламодатели – нещо, което гигантът критикува от години. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.