dessyteneva Публикувано Октомври 31, 2017 Публикувано Октомври 31, 2017 След премиерата на iPhone 8, Apple “се завърна“ в Китай, увеличавайки своите продажби с 40% след шест последователни тримесечия спад. Според данни на Canalys, компанията е продала през третото тримесечие 11 милиона устройства, което е значително увеличение от 8 милиона през същия период на миналата година. Въпреки това, растежът може да е краткотраен, независимо от вълнението покрай iPhone X, който всеки момент ще излезе на пазара, предупреждават от фирмата. Анализаторът Мо Джиа твърди, че ограниченията върху цените и предлагането сочат, че iPhone X няма да помогне много на Apple през четвъртото тримесечие. Ценовата структура и предлагането подтискат възбудата от старта му и въпреки, че iPhone X се радва на пазарен статус, популярността му едва ли ще е достатъчна в краткосрочен план. Докато растежът на Apple е впечатляващ, повечето конкурентни марки също отбелязват ръст и гигантът от Купертино е единствената некитайска марка в топ 5 – останалите са Huawei, Oppo, Vivo и разбира се Xiaomi. Canalys твърди, че iPhone 8 се продава по-добре в Китай, отколкото iPhone 7 миналата година, въпреки че ще се конкурира с iPhone X. Тази информация контрастира с резултатите в САЩ, където CIRP съобщи, че iPhone 8 е далеч от постигнатото от неговите предшественици. В графиката не присъства търсенето на iPhone X, тъй като предварителните поръчки за него едва започнаха. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.