dessyteneva Публикувано Ноември 5, 2017 Публикувано Ноември 5, 2017 В обзора на своята диференциална технология за неприкосновеност на личния живот, Apple посочи и някои интересни данни за популярността на емотиконите си. Документът включва таблица с десетте най-използвани емоджи в САЩ, а номер едно е „лице със сълзи от радост“, следвано от „червено сърце“ и „силно плачещо лице“. Таблицата е опростена графика и не включва реалните данни, за да можем да кажем точно колко е популярен всеки емотикон, защото е част от демонстрацията на компанията за начина, по който тя използва своя инструмент за неприкосновеност на личния живот, описан в обзора. В нея Apple твърди, че "има ситуации, при които компанията може да подобри практическата работа на потребителя, като се запознае с това, което той прави, например какви думи използва, за да се състави подходящо изречение, или кои емоджита избира, може да повлияе на живота на батерията". Но Apple получава цялата тази информация запазвайки неприкосновеността на личния живот, което въпреки, че е трудно е от ключово значение. За да направи това, тя използва своята диференциална технология за неприкосновеност на личния живот, която описва като „техника, която й позволява да изучава потребителската общност, без да идентифицира отделните индивиди и да може да възпроизведе реалните данни“. Apple има нужда тези инструменти, за да подобри използваемостта на функции като QuickType и предложенията за емотикони, съветите за търсене в Safari и др. С пускането на iOS 11.1, компанията добави над 70 нови емотикона, а с новия iPhone X потребителите ще могат да използват и уникалните анимирани Animoji, които с помощта на TrueDepth камерата пресъздават жестовете и гласа им пред получателя на съобщението. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.