dessyteneva Публикувано Декември 2, 2017 Публикувано Декември 2, 2017 (редактирано) Apple планира да вложи 4.2 милиарда долара в оригинално видео съдържание, твърди в новия си доклад анализаторът Джени Мънстър. Сумата представлява огромно увеличение, в сравнение с досегашните слухове, но все пак ще постави компанията след Netflix и Amazon, които са предвидили съответно 6.8 и 8.3 милиарда долара. В доклада се посочва още, че Apple планира да направи нов ребранд на Apple Music през следващите 2-3 години, за да отрази по-широкия й обхват, който не се простира само върху музиката. Apple Music стартира през юни 2015 година, като замени iTunes в маркетинга на компанията. Досега повечето оригинално съдържание в услугата, беше свързано с музика и тематични музикални филми, или произведения, придобити от компанията след премиерата им. Изглежда гигантът е готов да погледне отвъд музикалния свят по начин, който ще му позволи да се конкурира пряко с филмите и шоу програмите, създадени от Netflix, Amazon и Hulu. Оригиналното съдържание на компанията ще включва рестартиране на Amazing Story на Стивън Спилбърг и комедия за новинарския бизнес с участието на Дженифър Анистън и Рийз Уидърспуун, но датите за премиерата им не са обявени още. Редактирано Декември 2, 2017 от dessyteneva 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.