dessyteneva Публикувано Януари 6, 2018 Сподели Публикувано Януари 6, 2018 Забавянията между обявяването на продукти на Apple и достигането им до клиентите са се увеличили повече от два пъти по време на управлението на Тим Кук, твръди анализ на The Wall Street Journal. От 70 нови и актуализирани продукти, стартирани по времето на мандата на Кук, пет са имали закъснение между обявяването и доставянето от три месеца и повече, а девет са закъснели с между един и три месеца. Приблизително същия брой продукти са стартирали и по времето на Стив Джобс, но само един от тях е забавен с повече от три месеца. Средните стойности потвърждават твърдението на хартия, но илюстрират твърде малка разлика за типичното стартиране на продукта. Забавянията допринесоха за много по-дълго чакане между обявяването на продукт и доставянето му – средно 23 дни за нови и актуализирани продукти през последните шест години, в сравнение с 11 дневната средна стойност за предходните шест години, твърди анализа на WSJ. В него се отбелязва още, че три от най-големите напълно нови продукти, стартирани след като Кук стана главен изпълнителен директор, са се забавили значително – Apple Watch, AirPods и HomePod, въпреки че часовникът беше пуснат в рамките на обещаната времева рамка, а такива забавяния могат да струват скъпо. Дългото чакане между обявяването и пускането на продуктите на пазара имат потенциал да навредят на Apple по няколко причини. Те дават на конкурентите време да реагират, нещо, което компанията се опитваше да предотврати в миналото, като поддържаше кратки срокове. Могат да предизвикат и разочарованието на клиентите и да се отразят на продажбите на компанията, а както AirPods, така и HomePod пропуснаха най-важния сезон за пазаруване – коледните празници. В доклада се отбелязва и, че е несправедливо да се оценява Кук само по един показател, тъй като управлението му е било успешно по други причини. Приходите се увеличиха повече от два пъти, въпреки забавянето през последните две години, а цената на акциите на Apple се вдигна повече от три пъти през последните шест години до рекордно високи нива. Компанията заяви, че очаква нов рекорд в продажбите за последните три месеца на 2017 година. В този контекст, забавянето на продуктите и особено тази малка средна разлика, изглеждат незначителни. В аналза се посочват и редица промени, които правят работата на Apple много по-трудна. По-бърз темп на пускане на продукти, по-голяма и по-глобална клиентска база и много по-сложни технологии в производството, тъй като компанията се стреми да подобри персонализирането на своите устройства. За по-ранните модели на iPhone например, Apple купуваше цялата камера от един доставчик, разказват бивши служители, но сега всеки компонент се доставя отделно и се сглобява. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
apomarinov Публикувано Януари 8, 2018 Сподели Публикувано Януари 8, 2018 Всичко почна да дава всякакви малки дразнещи бъгчета, от които едно време избягах при уиндолса ама нали приказката е всичко хубаво си има край Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.