dessyteneva Публикувано Януари 6, 2018 Публикувано Януари 6, 2018 Забавянията между обявяването на продукти на Apple и достигането им до клиентите са се увеличили повече от два пъти по време на управлението на Тим Кук, твръди анализ на The Wall Street Journal. От 70 нови и актуализирани продукти, стартирани по времето на мандата на Кук, пет са имали закъснение между обявяването и доставянето от три месеца и повече, а девет са закъснели с между един и три месеца. Приблизително същия брой продукти са стартирали и по времето на Стив Джобс, но само един от тях е забавен с повече от три месеца. Средните стойности потвърждават твърдението на хартия, но илюстрират твърде малка разлика за типичното стартиране на продукта. Забавянията допринесоха за много по-дълго чакане между обявяването на продукт и доставянето му – средно 23 дни за нови и актуализирани продукти през последните шест години, в сравнение с 11 дневната средна стойност за предходните шест години, твърди анализа на WSJ. В него се отбелязва още, че три от най-големите напълно нови продукти, стартирани след като Кук стана главен изпълнителен директор, са се забавили значително – Apple Watch, AirPods и HomePod, въпреки че часовникът беше пуснат в рамките на обещаната времева рамка, а такива забавяния могат да струват скъпо. Дългото чакане между обявяването и пускането на продуктите на пазара имат потенциал да навредят на Apple по няколко причини. Те дават на конкурентите време да реагират, нещо, което компанията се опитваше да предотврати в миналото, като поддържаше кратки срокове. Могат да предизвикат и разочарованието на клиентите и да се отразят на продажбите на компанията, а както AirPods, така и HomePod пропуснаха най-важния сезон за пазаруване – коледните празници. В доклада се отбелязва и, че е несправедливо да се оценява Кук само по един показател, тъй като управлението му е било успешно по други причини. Приходите се увеличиха повече от два пъти, въпреки забавянето през последните две години, а цената на акциите на Apple се вдигна повече от три пъти през последните шест години до рекордно високи нива. Компанията заяви, че очаква нов рекорд в продажбите за последните три месеца на 2017 година. В този контекст, забавянето на продуктите и особено тази малка средна разлика, изглеждат незначителни. В аналза се посочват и редица промени, които правят работата на Apple много по-трудна. По-бърз темп на пускане на продукти, по-голяма и по-глобална клиентска база и много по-сложни технологии в производството, тъй като компанията се стреми да подобри персонализирането на своите устройства. За по-ранните модели на iPhone например, Apple купуваше цялата камера от един доставчик, разказват бивши служители, но сега всеки компонент се доставя отделно и се сглобява. 1 Цитирай
apomarinov Публикувано Януари 8, 2018 Публикувано Януари 8, 2018 Всичко почна да дава всякакви малки дразнещи бъгчета, от които едно време избягах при уиндолса ама нали приказката е всичко хубаво си има край Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.