dessyteneva Публикувано Януари 18, 2018 Публикувано Януари 18, 2018 Досега за платформата CarPlay на Apple , шофьорите на коли с марка BMW трябваше да плащат еднократна такса. Това обаче може скоро да се промени, според нов доклад, който предполага, че компанията иска да премине към абонаментна система. BMW добави CarPlay миналата година, като за опцията се заплащаше еднократна такса от 300 долара за автомобилите, оборудвани с вградена навигация. На автомобилното изложение в Детройт тази седмица обаче, мениджърът на технологичния отдел на компанията за Северна Америка, Дон Смит каза пред The Verge, че скоро услугата може да премине към годишна абонаментна такса от 80 долара. Макар, че това би могло да доведе до снижаване на печалбата на BMW при типичния 3 – 4 годишен лизинг на колите, Смит заяви, че тази промяна ще помогне на клиентите, като им предложи повече гъвкавост и позволи смяна на устройствата, защото понякога те си купуват CarPlay, но след това минават на Android и повече не я ползват. В момента компанията не предлага Android Auto, но според Смит, Google Assistant ще достигне до новите автомобили по-късно тази година, заедно с Alexa на Amazon. Наскоро и Toyota потвърди, че най-накрая ще приеме CarPlay в своя Avalon 2019, който стартира тази година. Японската компания е един от последните големи производители, което все още не използват платформата, достъпна вече за Ford, General Motors, BMW, Audi, Mercedes-Benz и много други. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.