dessyteneva Публикувано Февруари 14, 2018 Публикувано Февруари 14, 2018 Ново проучване на Kantar внася известна яснота за перспективите за продажба на интелигентния високоговорител HomePod на Apple. Не е изненадващо, че той е най-привлекателен за тези потребители, които вече са се абонирали за Apple Music и вероятността те да си го купят е девет пъти по-голяма, от колкото при останалите. За Обединеното кралство проучването сочи, че 130 000 потребители проявяват интерес към HomePod, в сравнение с 500 000, които по-рано са отбелязали, че се интересуват от Echo на Amazon. Всъщност Apple ще разчита в голяма степен на съществуващата си клиентска база, а устройството е насочено към лоялните купувачи, които вече имат устройства на компанията. Гигантът умишлено възпрепятства стрийминг услугите на съперниците си и това може да се изплати, а потребителите с абонамент за Apple Music са очевидната цел на компанията. Закъснението при излизането на пазара на HomePod позволи на конкурентите да въведат втора вълна от технологии, а 12.6% от клиентите на Apple Music вече притежават устройства с гласова навигация, така че Apple ще трябва да се насочи към по-малък пазар, отколкото се смяташе първоначално. Тези потребители обаче, които вече са купили по-евтино устройство, могат да се изкушат да ъпгрейднат. Към края на миналата година над 3 милиона домакниства активно използват продуктите Echo или Google Home и тази цифра е без покупките през празничния сезон. Ако HomePod отговори на очакванията, купувачите могат да се изкушат да преминат към него. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.