dessyteneva Публикувано Февруари 20, 2018 Публикувано Февруари 20, 2018 Решението на Apple да намали производството на iPhone X е накарало Samsung да търси нови клиенти, за да продаде своите OLED панели, твърди нов доклад на Nikkei. Корейският гигант увеличи производствения си капацитет, за да отговори на изискванията на Apple, само за да се окаже в преразход, след като компанията намали поръчките си и докато Samsung се надява да продаде OLED дисплеите на други производители, то те значително по-бавно възприемат технологията, поради разходите, свързани с преминаването от LCD към OLED. Samsung таксува над 100 долара OLED панел за смартфон, заедно със сензорите за докосване, което е близо два пъти повече от цената на LCD екраните, произвеждани от компанията. Това е и една от основните причини за високата цена на iPhone X, както и главната пречка пред останалите производители, които искат да бъдат конкурентни в цените на устройствата си. Понастоящем Samsung използва около 50 – 60% от производствените си мощности за OLED, поради намаленото търсене. Този „свръх капацитет“ означава, че цената на панелите пада и вероятно няма да бъде плюс при конкуренцията на Sharp и Japan Display, които започват масово производство на OLED панели тази или следващата година. В доклада се посочва още, че производството на iPhone X ще спадне на половина през първите три месеца на тази година, спрямо първоначалната оценка от 40 милиона единици. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.