dessyteneva Публикувано Февруари 21, 2018 Публикувано Февруари 21, 2018 (редактирано) Apple подаде молба за актуализиране на дизайнерска търговска марка за емблематичното си лого с цветовете на дъгата, което е използвала последно през 1999 година. Въпреки, че нов доклад твърди, че компанията ще го използва за нова линия шапки, това е малко вероятно да се случи. В миналото Apple се грижеше редовно за правилната защита на търговските си марки, главно за да избегне попадането им в ръцете на конкурентни компании. Всеки път това предизвикваше слухове, че гигантът ще върне част от историята си, но това така и не се случваше. Като пример можем да посочим актуализирането на марката PowerBook миналата година, както и на иконата Think Different, които предизвикаха само носталгия. Всичко това означава, че евентуалната поява на модна линия, която ще носи логото на Apple е поредната лъжлива новина. Apple замени своето цветно лого, което използваше от 1977 година, на 27 август 1999, като част от ребранда на компанията при завръщането на Стив Джобс. Тогава гигантът изпрати съобщение на продавачите, че вече не трябва да го използват и го замени с едноцветна версия, като изборът беше между черен или червен вариант. Многоцветното лого беше създадено, за да покаже факта, че Apple II се гордее с пълен цвят, нещо, което беше рядкост за персоналните компютри по това време. Редактирано Февруари 21, 2018 от dessyteneva 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.