dessyteneva Публикувано Февруари 23, 2018 Публикувано Февруари 23, 2018 Apple информира неотдавна служителите в своите магазини и оторизираните доставчици, че в някои случаи ще бъде извършван ремонт на вградения кабел на HomePod. Компанията описва повредите като нещо, което се очаква да се случва рядко, но все пак посочва цената – 29 долара. Всъщност, за да се изтръгне вграденият в говорителя кабел е нужна доста голяма сила, тъй като Apple го е проектирала така, че да не може да се отстранява от потребителите и се отнася към него като към вграден, що се отнася до гаранция и ремонт. При предявяване на подобен иск, устройството ще трябва да премине диагностика и стандартната Visual Mechanical Inspection на компанията, за да се уверят служителите, че иначе работещият говорител не е бил отварян от собственика си. За да отговаря на усливията, HomePod не трябва да има очевидни физически повреди, причинени от потребителя както по корпуса, така и по вътрешните части, свързващи захранващия кабел, както и следи от намокряне. Ремонтът на кабела няма да се извършва от служителите в магазините, или оторизираните сервизи, а устройствата, отговарящи на горните условия, ще бъдат изпращани до местните ремонтни центрове на Apple. Този вид ремонти не се покрива от застраховката Apple Care + и ще струва на потребителите 29 долара в САЩ, 39 австралийски долара в Австралия и 25 лири в Обединеното кралство с включен ДДС. Това е единственият ремонт на хардуера, който за момента се предвижда от Apple, а за останалите евентуални проблеми устройството ще се заменя по гаранция, или извън гаранционно срещу 279 долара. От застраховката не се покриват и класифицирани като козметично увреждане вдлъбнатини, деформации, маркировки, пожълтяване и петна от очаквано износване. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.