dessyteneva Публикувано Февруари 24, 2018 Публикувано Февруари 24, 2018 Спешният център в Сакраменто е получил над 1600 обаждания от обекти на Apple през последните 4 месеца. Тези обаждания губят ценно време и ресурси и потенциално забавят реакцията при реални ситуации, а проблемът изглежда е предизвикан от iOS 11, която добави бърз начин за търсене на помощ за iPhone и Apple Watch. Всъщност още от октомври тези повиквания са около 20 на ден и идват от ремонтните центрове на Apple в района, но разговорите не се осъществяват, така че няма как да се разбере дали те са инициирани от телефон или часовник. Служителите в спешния център понякога дори чуват техниката на компанията на фона на обаждането и това не е първият случай на подобен проблем. Всъщност още миналата година диспечерите в Толанд, Кънектикът съобщиха за такива призрачни обаждания, а по-рано този месец отзиви имаше и от Отава, Мичиган, където на ден се получаваха поне по 10 позвънявания от часовниците на компанията. Apple заяви, че е наясно с проблема и работи в тясно сътрудничество с местните правораздавателни органи, за да установи причините и да гарантира, че той няма да продължи да притеснява спешните центрове. 1 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.