dessyteneva Публикувано Март 5, 2018 Публикувано Март 5, 2018 Въвеждането на Series 3 на Apple Watch миналия септември бележи огромен поврат в интелигентната технология на Apple. Благодарение на включването на клетъчна свързаност, Apple Watch за пръв път може да бъде самостоятелно устройство, което не се нуждае от непрекъсната връзка с iPhone. Затова и не е изненада, че Apple Watch Series 3 бързо се превърна в хит, въпреки че компанията все още отказвада разкрие конкретна информация за продажбите. По време на последния доклад на Apple за печалбите, Тим Кук се похвали, че часовникът е отбелязал рекордни нива през 2017 година. В светлината на всичко това, не е изненада и, че Apple доминира на пазара на носими устройства до края на миналата година. Според данните, публикувани от IDC, продажбите на Apple Watch през последното тримесечие на миналата година са 8 милиона единици, а делът на Apple при носимите устройства е скочил от 14.4 % до 21 % в сравнение с педходната година. IDC посочва още, че Q4 на 2017 година е и първото тримесечие, в което Apple заема позицията на лидер на пазара, след като няколко последователни такива се нареждаше след Fitbit и Xiaomi. Компанията оглавява пазара в точното време, тъй като много потребители на носими устройства преминават към такива с клетъчна свързаност, която се предлага и от Apple Watch Series 3, който съответно беше приет радушно от тях заради удобството да оставят телефона си в къщи по време на тренировка, или разходка например. С 8 милиона продадени бройки, компанията е едноличен лидер в тази пазарна ниша към края на миналата година. Fitbit се нарежда на второ място с дял от 14.2%, следвана от Xiaomi и Garmin със 14.2% и 13% съответно. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.