dessyteneva Публикувано Март 14, 2018 Публикувано Март 14, 2018 Заедно с коментарите си по отношение на видео стратегията на Apple, на SXSW Еди Кю предложи и малко нова информация за музикалната услуга Apple Music. Тя вече има 38 милиона платени абонати, което е с два милиона повече от миналия месец. Всъщност стрийминг услугата на компанията бележи постоянен ръст, въпреки конкуренцията на безспорния лидер в нишата Spotify, която има почти два пъти повече платени абонати. Трябва да отбележим обаче, че Spotify стартира преди девет години, докато Apple Music направи своя дебют през 2015 година. Еди Кю изтъкна потенциала на Apple Music, като подчерта, че около два милиарда души имат както технологичен, така и финансов достъп, за да се превърнат в нейни абонати. Преимуществото на Spotify е безплатния достъп, докато за Apple Music изключителните музикални права и ползите от собствената екосистема са на първо място в привличането на клиенти. Стрийминг услугата се превърна и в част от домашната стратегия на гиганта, като централен елемент от новия интелигентен високоговорител HomePod, който стартира миналия месец. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.