dessyteneva Публикувано Април 6, 2018 Публикувано Април 6, 2018 Apple прави собствени телевизионни предавания от доста време, но нов доклад твърди, че компанията работи върху най-малко 12 различни заглавия, които няма да бъдат пуснати преди март 2019 година. Междувременно конкурнтите й Netflix, Amazon, Hulu и HBO планират нови премиери още тази година, като Netflix ще представи най-много оригинални продукти едновременно и е похарчила за целта 8 милиарда долара. Очевидно стратегията на Apple в това отношение е да запази „ярката, оптимистична идентичност на марката“, което означава, че няма да покаже проекти за тежки социални проблеми например. Всъщност компанията вече се раздели с Брайън Фулър, който трябваше да изпълнява ролята на изпълнителен пордцент на шоуто на Спилбърг „Amazing Stories” и това се случи защото Apple, Amblin Television и Universal Televizion определиха поредицата като твърде „черна“ и твърде скъпа. Месеци след напускането му, мястото все още е вакантно и е ясно, че гигантът не бърза да пусне телевизионни предавания, които хората няма да искат да гледат. Рийз Уидърспуун и Дженифър Анистън ще играят в сутрешно шоу за домакини, което въпреки че е закупено преди 4 месеца, все още няма сценарий, а първият проект ще пристигне скоро. Apple очевидно няма да следва стратегията на Netflix за голям обем предавания, като ще наблегне на качеството, вместо на количеството. Гигантът има нужния буджет да се противопостави на конкуренцията и вече нае двама бивши ръководители на Sony, чиито имена се свързват с шоута като Breaking Bad – Зак Ван Ммбърг и Джейми Ерлихт, но колко конкурентна ще е услугата само с няколко предавания, които ще започнат от следващата година? 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.