Предварително се извинявам, ако вече има такава тема във форума.
Незрящ съм и съм нов потребител на iphone, както и в този форум, и имам следния проблем:
Направих си регистрация в apple. С нея всичко е наред. Натъкнах се, обаче, на някои приложения, които са регионално ограничени и не могат да се инсталират от този регион.
Реших да променя регионалните настройки, но ми поиска да въведа номер на кредитна карта.
След като направих бърза справка в интернет разбрах, че всъщност, това е политика на apple.
Направих си втора регистрация и като регион избрах този път САЩ.
Създадох я от сайта на Апъл, а не от I tunes, както първата.
Когато се опитах да се логна от I tunes ми излезе съобщение, което по смисъл означава, че все още не съм правил покупка в app store и трябва да кликна за да разгледам информацията в профила ми. Направих го, но нямаше резултат. Излезе ми да приема общите условия за да мога да продължа нататък, но нямаше ефект. Просто не ме пусна нататък.
Тогава се сетих, че за да мога да се логна, трябва да попълня коректно детайли за града, улицата и прочее. Направих го, като използвах генератор на случайни адреси. Успях да ги попълня, но стигнах до най-големия препъни-камък, а именно, въвеждане на информация за кредитна или дебитна карта, каквито нямам в мен, не и за САЩ.
Стигнах отново до там да използвам генератори на нов адрес и номер на карта, но накрая ми се извежда съобщение, че номера на картата е невалиден и операцията е отхвърлена.
Върнах се отново към старата си регистрация. От там, по вече познатата схема, се опитах да сменя адреса като попълних и номер на кредитна карта, (естествено, фалшив, а не истински), но ми излизаха съобщения от сорта на това, че пощенският код е неверен, което с категоричност мога да кажа, че не е така...
И в крайна сметка се оказва, че нито мога да променя данните си в стария профил, за да вляза в app store-а на САЩ, (което ми е единствената цел, при това, да инсталирам безплатни приложения), нито мога да се логна във втората регистрация, понеже не съм попълнил номер на кредитна карта в своя профил...адски тъпо, като се има предвид, че нямам намерение да закупувам каквото и да е, поне към момента.
Има ли решение на едно от следните:
Заобикаляне на регионалните ограничения или пък попълването на данни, без все пак те да включват номер на карта за разплащане? В един друг форум бях питал за това и отговорът беше ръководство за създаване на регистрация в I tuns. И все пак се чудя...няма ли начин да направя нещо по въпроса с някоя от вече създадените регистрации?
Ако трябва да правя трета, това означава да ползвам и последния си, най-рядко ползван имейл от мен, който даже не знам дали е активен все още, тъй като отдавна не съм влизал в него.
Въпрос
Ивайло Цанков
Здравейте!
Предварително се извинявам, ако вече има такава тема във форума.
Незрящ съм и съм нов потребител на iphone, както и в този форум, и имам следния проблем:
Направих си регистрация в apple. С нея всичко е наред. Натъкнах се, обаче, на някои приложения, които са регионално ограничени и не могат да се инсталират от този регион.
Реших да променя регионалните настройки, но ми поиска да въведа номер на кредитна карта.
След като направих бърза справка в интернет разбрах, че всъщност, това е политика на apple.
Направих си втора регистрация и като регион избрах този път САЩ.
Създадох я от сайта на Апъл, а не от I tunes, както първата.
Когато се опитах да се логна от I tunes ми излезе съобщение, което по смисъл означава, че все още не съм правил покупка в app store и трябва да кликна за да разгледам информацията в профила ми. Направих го, но нямаше резултат. Излезе ми да приема общите условия за да мога да продължа нататък, но нямаше ефект. Просто не ме пусна нататък.
Тогава се сетих, че за да мога да се логна, трябва да попълня коректно детайли за града, улицата и прочее. Направих го, като използвах генератор на случайни адреси. Успях да ги попълня, но стигнах до най-големия препъни-камък, а именно, въвеждане на информация за кредитна или дебитна карта, каквито нямам в мен, не и за САЩ.
Стигнах отново до там да използвам генератори на нов адрес и номер на карта, но накрая ми се извежда съобщение, че номера на картата е невалиден и операцията е отхвърлена.
Върнах се отново към старата си регистрация. От там, по вече познатата схема, се опитах да сменя адреса като попълних и номер на кредитна карта, (естествено, фалшив, а не истински), но ми излизаха съобщения от сорта на това, че пощенският код е неверен, което с категоричност мога да кажа, че не е така...
И в крайна сметка се оказва, че нито мога да променя данните си в стария профил, за да вляза в app store-а на САЩ, (което ми е единствената цел, при това, да инсталирам безплатни приложения), нито мога да се логна във втората регистрация, понеже не съм попълнил номер на кредитна карта в своя профил...адски тъпо, като се има предвид, че нямам намерение да закупувам каквото и да е, поне към момента.
Има ли решение на едно от следните:
Заобикаляне на регионалните ограничения или пък попълването на данни, без все пак те да включват номер на карта за разплащане? В един друг форум бях питал за това и отговорът беше ръководство за създаване на регистрация в I tuns. И все пак се чудя...няма ли начин да направя нещо по въпроса с някоя от вече създадените регистрации?
Ако трябва да правя трета, това означава да ползвам и последния си, най-рядко ползван имейл от мен, който даже не знам дали е активен все още, тъй като отдавна не съм влизал в него.
12 отговора на този въпрос
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.