dessyteneva Публикувано Април 23, 2018 Публикувано Април 23, 2018 Магазинът на Apple, pop-up Watch Store, който се намира в Шинджуку, Токио, ще бъде закрит на 13 май, според съобщение в самия него, забелязано и споделено от потребител в Twitter. Компанията имаше само три подобни магазина в цял свят, като другите два в Лондон и Париж, бяха затворени през януари миналата година. Триото магазини беше пуснато заедно с оригиналния смярт часовник на гиганта през 2015 година, с цел да привлече почитателите на луксозни вещи и да позиционира продукта като моден аксесоар. Първоначално тези магазини бяха част от малкото места, където можеше да се намери Apple Watch. От тогава обаче, Apple преразгледа модните си амбиции, въпреки че редовно пуска нови каишки за своя часовник. Акцентът сега е върху здравето и фитнес възможностите му, като използването на злато в моделите, което изстреля цените им до над 10 000 долара, вече е в историята. Съвременните керамични модели струват не повече от 1349 долара, без тарифния план и допълнителните каишки. Магазинът Isetan се задържа необичайно дълго, може би защото се очакваше откриването на пълнофункционален Apple Store от другата страна на улицата, което се състоя по-рано този месец. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.