algor Публикувано Октомври 25, 2018 Сподели Публикувано Октомври 25, 2018 Точно вчера се оплаках на приятел, че онзи ден веднъж и вчера три пъти ми се наложи къде с рестарт, къде с включване на самолетен режим да си възстановя мобилния интернет, който в даден миг зачезва. Но не знам защо от два дни го имам този проблем, а не съм качвал или ъпдейтвал нищо скоро. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
linkinpark79 Публикувано Октомври 25, 2018 Сподели Публикувано Октомври 25, 2018 При мен с Бета 5 на 12.1 не съм забелязал такива проблемиSent from my iPhone using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Simeon Simeonov Публикувано Октомври 25, 2018 Сподели Публикувано Октомври 25, 2018 Трети ден поред и при мен е така с мобилния. Мтел. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
baronbg Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Някой имал ли е проблем с Car Play?На 2 телефона, iPhone X/iPhone XSлипсва в менюто. Единия беше на Руски, другия на Английски. След смяна на езика, се появи. После отново върнах предишните и си беше там. Преди това, рестарти, ресети всичко, но не се получаваше, няма и няма. Следващия проблем е че не се свързва с колата. Нито X, нито XS. И двата телефона са с 12.0.1. Моя е Х, имаше си в менюто CarPlay и си се свърза и работи от раз. Единствената разлика е ча на моя е 12.1 б5. Пиша това защото се изчерпах от идеи и проби. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
JmeLche Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 (редактирано) Тука си е бре, не е мърдало! Sent from my iPhone XS Max dual using Tapatalk Редактирано Октомври 26, 2018 от arm11 Огромни картинки!!! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
OXYGEN Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Аз си го ползвам почти всеки ден, особено от както пуснаха Waze. Не съм имал подобни проблеми нито с Х, нито сега с Xs Max. По-скоро може проблема да е в колата. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
DreamcatcheR Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 От 1-2 дни не ми се ъпдейтват приложенията. Теглят се донякъде и после дава грешка с опции done и retry. Рестартирах и пак така. Имаше проблем с облачните услуги на Епъл вчера и оня ден, та го отдавах на това. В момента систем статусът не дава да има засегнати услуги. Сега изключих WiFI и на мобилен нет ги тегли... Нет1 е доставчикът, ще им звъня. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
casa Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Здравейте,някой има ли проблем с активация на iMessage?От два дни съм с iphone Xs Max ios 12.01 и какво ли не пробвах и не става и не става.Стои си на waiting for activation.Преди това iphone X също ми беше на 12.01 и всичко беше ОК.Пробвах какво ли не.Ресет,рестор set as new,връщане на backup,ресет на сетингс и пак не става.Ще съм благодарен на някакви идеи. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
DreamcatcheR Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 На Теленор ли си? И аз имах такъв проблем преди няколко седмици. Централно е - нещо м/у оператора и Епъл. Звънни им да ги питаш. Sent from my iPhone using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
casa Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Да на Теленор.Звънях и казаха,че всичко изглежда наред и ме посъветваха да направя рестор ? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
venelin111111 Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Колега саsa, активирал ли си СМС в настройки ? Активираш си iMessage и изключваш СМС след това. Sent from my iPhone Х using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 И от 'к'ъв зор трябва да изключва смс - с какво помага това? Утре да пусне тема "що не мога да пращам смс-и" ли? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
venelin111111 Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Колега , чети ..трябва да включи СМС , така се активира iMessage и чак след това да деактивира СМС ако не желае да праща СМС .Така се активира iMessage чрез сърварите на apple и оператора. Едит:https://support.apple.com/bg-bg/HT201422 Sent from my iPhone Х using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
casa Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Споко Alxx няма да пусна.Знам какво правя(надявам се ?).Пуснато е колега,но не става.Просто не иска да ми активира номера.Предполагам е нещо от оператора защото сложих друга карта която беше на 5-ца и пак не стана.Гредата е,че като върнах карата на 5-цата и там умря ? Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
casa Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 А и явно пиша в грешната тема защото не е и от ios 12 след като 5-цата е с 10.3.3.Моля,да бъда извинен. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
turganay Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Излез си от акаунта и пак влез . Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
casa Публикувано Октомври 26, 2018 Сподели Публикувано Октомври 26, 2018 Пробвах го вече и това.Звъннах пак на Теленор и им казах,че искам да си оправят проблема и обещаха утре да ми звъннат.Ако някой на Теленор му се рискува ? нека си деактивира imessage и да пробва да го активира пак.Според мен няма да стане. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Alxx® Публикувано Октомври 27, 2018 Сподели Публикувано Октомври 27, 2018 Снощи след като писах, се сетих, че когато бях на телемор редовно имах ядове с активацията. За жалост няма точна рецепта за излизане от ситуацията - кога стане, тогава... Въпреки, че съм с пренесен към свиваком номер, никога до момента не съм имал такъв проблем. 2 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
gogi6 Публикувано Октомври 30, 2018 Автор Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 Може би днес в 20.00ч. Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
dessyteneva Публикувано Октомври 30, 2018 Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 Да, казаха, че я пускат и най-вероятно ще е в 20 ч както обикновено Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Veselin Panov Публикувано Октомври 30, 2018 Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 T.e,X и 8 са забравени вече..... 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
kal1ch Публикувано Октомври 30, 2018 Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 Излезе. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Asen_77 Публикувано Октомври 30, 2018 Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 Заради часовата разлика. В момента с Калифорния разликата е 9 часа. Те сменят часа тази неделя! Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
JmeLche Публикувано Октомври 30, 2018 Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 Sent from my iPhone XS Max dual using Tapatalk Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
DreamcatcheR Публикувано Октомври 30, 2018 Сподели Публикувано Октомври 30, 2018 Интересна е добавката за shutdown management-a (в чейндж лога отдолу нагоре 4-тата). Някой изпитвал ли е подобни неща на Х и 8? Преди имаше такъв проблем с 6S зимата... 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.