dessyteneva Публикувано Май 7, 2018 Публикувано Май 7, 2018 Някои бройки iPhone 7/7 Plus, работещи с iOS 11.3 или по-нова версия, изпитват проблеми с микрофона, съобщават множество потребители. След актуализацията, микрофонът на телефоните спира да работи, засягайки гласовите бележки, обажданията, FaceTime и високоговорителя, а при други дори Siri вече не е достъпен, но Apple признава за проблема, макар и не публично, а във вътрешен документ, с който инструктира оторизираните доставчици на услуги как да процедират в подобен случай. В него се отбелязва, че в при някои устройства бутонът за високгоговорител е сив, а приемащите служители първо трябва да помолят потребителя да изключи всички Bluetooth аксесоари, свързани към устройството и, ако това не помогне, да направят аудио диагностика. В случай, че се появят предупрежденията "device could not detect dock" или "accessory not supported", то трябва да бъде прието за ремонт, дори и вече да не е в гаранция, като при тези случаи може да бъде поискано изключение, заради проблема. Документът явно очертава подробностите относно причината за възникване на бъга, който може да бъде оправдан с актуализацията, която предизвиква хардуерен дефект. Той е бил разпространен сред доставчиците на услуги миналата седмица и предлага потребителите да ескалират своите случаи към старши съветник на Apple Care, ако им бъде отказан ремонт. Всичко това се случва, след като миналия месец компанията пусна актуализация, която отстранява грешката, при която не работеха дисплеи, заменени от трети страни. 1 Цитирай
bkristov Публикувано Май 7, 2018 Публикувано Май 7, 2018 Има ли някоя програма, с която сами да направим аудио диагностика? Или ще установим евентуален проблем при разговор, ако има проблем, разбира се? Какво стана - аз дойдох от андроид тук с надеждата, че най-после ще имам стабилен и сериозен смартфон, а то една актуализация може да причини хардуерен дефект. Е, знам, че е техника и всичко се случва, никое устройство не е застраховано от дефекти. Затова си има гаранция все пак. А и може да се размине, все пак не е при всички бройки, предполагам.Но си е кофти изживяване ако се случи. Да си бях стоял на 11.2.5. Цитирай
dessyteneva Публикувано Май 7, 2018 Автор Публикувано Май 7, 2018 Спокойно, ако го имаше, щеше да разбереш още при първия разговор, не е при всички и ще пуснат фикс най-вероятно скоро, поне това е хубавото тук, че дори и да има някакъв проблем, бързо се отстранява. Пускам статията, за да знае някой, ако му се появи, а не защото е масов апокалипсис 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Май 7, 2018 Публикувано Май 7, 2018 преди 2 часа, bkristov написа: Затова си има гаранция все пак. Такъв тип дефекти се поправят и извън гаранция - безплатно. Ето тук е тънката разлика. Не казвам, че са идеални, но на фона на останалите са доста добри. На мен ми смениха навремето диплей на Мак-а, повече от 18 месеца след изтичане на гаранцията. Всичко се уреди с елементарен мейл до Епъл, в който описах проблема обявен за бич при IPS матриците и след три дни отговориха "Вие ще получите нов дисплей с 90 дни гаранция - напълно безплатно. Ако сте направили разходи по отстраняването на проблема, ние ще ви ги възстановим". 5 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.