dessyteneva Публикувано Юни 3, 2018 Публикувано Юни 3, 2018 Тази година 23.4 милиона души на възраст над 14 години ще използват приложението Starbucks, за да направят покупка поне веднъж на 6 месеца, което го поставя малко над Apple Pay (22 милиона души), Google Pay (11.1 милиона) и Samsung Pay (9.9 милиона), а според eMarketer тази класация ще остане непроменена до 2022 година. Приложението на Starbucks е едно от най-успешните в мобилните плащания, като печели благодарение на способността си да обвързва плащанията с програмата си за лоялни клиенти, а потребителите пестят време и пари, докато получават награди и специални оферти. Apple Pay е на второ място по приемане, въпреки че стартира след Google Pay и Samsung Pay и понастоящем вече се приема при повече от половината американски търговци, докато Google Pay не е така разпространен начин на плащане, но се възползва от предварителната инсталация на Android телефоните. От друга страна, въприке че остава на 4 място, Samsung Pay е най-разпространената услуга сред търговците. Потребителският дял се свива и се разпределя меду най-добрите играчи, докато новите претенденти навлизат на пазара. Според предишно проучване на eMarketer, стойността на тези плащания в САЩ ще се увеличи до 2021 година до 190 милиарда долара, след като през 2017 година е била 50 милиарда, а Apple получава 0.15% от всяка трансакция чрез Apple Pay. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.