dessyteneva Публикувано Юни 3, 2018 Сподели Публикувано Юни 3, 2018 Тази година 23.4 милиона души на възраст над 14 години ще използват приложението Starbucks, за да направят покупка поне веднъж на 6 месеца, което го поставя малко над Apple Pay (22 милиона души), Google Pay (11.1 милиона) и Samsung Pay (9.9 милиона), а според eMarketer тази класация ще остане непроменена до 2022 година. Приложението на Starbucks е едно от най-успешните в мобилните плащания, като печели благодарение на способността си да обвързва плащанията с програмата си за лоялни клиенти, а потребителите пестят време и пари, докато получават награди и специални оферти. Apple Pay е на второ място по приемане, въпреки че стартира след Google Pay и Samsung Pay и понастоящем вече се приема при повече от половината американски търговци, докато Google Pay не е така разпространен начин на плащане, но се възползва от предварителната инсталация на Android телефоните. От друга страна, въприке че остава на 4 място, Samsung Pay е най-разпространената услуга сред търговците. Потребителският дял се свива и се разпределя меду най-добрите играчи, докато новите претенденти навлизат на пазара. Според предишно проучване на eMarketer, стойността на тези плащания в САЩ ще се увеличи до 2021 година до 190 милиарда долара, след като през 2017 година е била 50 милиарда, а Apple получава 0.15% от всяка трансакция чрез Apple Pay. 1 Цитирай Линк към коментара Сподели в други сайтове Още опции за споделяне ...
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.