dessyteneva Публикувано Юни 21, 2018 Публикувано Юни 21, 2018 Австралийски съд наложи глоба от около 6.6 милиона долара на Apple, заради отказа да поправи iPhone и iPad, които преди това са били ремонтирани с части от трети страни. Потребителите се обърнаха към Apple за помощ, когато устройствата им показваха Error 53, а софтуерна актуализация ги направи неизползваеми след ремонт във външни сервизи. Според делото, компанията е заблудила поне 275 австралийски клиенти, чиито устройства са засегнати, като им е казала, че не отговарят а условията за ремонт. От тогава броят на засегнатите потребители е нарастнал до 5000, твърди австралийската Комисия по конкуренцията. Грешката се появи за пръв път през 2016 година, като беше в резултат на проверките за сигурност и легитимност на сензорите за идентификация. Ако iOS открие несъответствие при проверката, Touch ID бива деактивирана, а това се дължи на прекъсвъна на връзката между сензора и Secure Enclave и засяга цялото устройства, а не само работата на сензора. По-късно Apple издаде актуализация, която оправя проблема. 1 Цитирай
Alxx® Публикувано Юни 21, 2018 Публикувано Юни 21, 2018 преди 9 часа, dessyteneva написа: По-късно Apple издаде актуализация, която оправя проблема. ...яко го оправя. Особенно при iPhone 7. Там ресторът минава без грешки, а устройството си стартира на ябълка и така до безкрайност. Без грешки Искам да съм австралиец в тези моменти. Ей тъй, да спомена - пукнах си екрана на седмицата и явно е засегнат хоум бутонът. Телефонът си бачкаше до първия пробван рестор - ей на, няма грешки, всичко минава гладко. И после ябълка до безкрай. Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.