dessyteneva Публикувано Юли 9, 2018 Публикувано Юли 9, 2018 Apple Music вече е надминала по брой абонати в САЩ своя основен конкурент Spotify, твърди Digital Music News. Анонимният източник, на който се позовава информацията, и за който се твърди, че е основен дистрибутор в САЩ, споделил данни с уеб сайта, в които подробно се описват абонатите на няколко музикални стрийминг услуги, сред които Apple Music, Spotify, Tidal и Sirius XM. В доклада се посочва, че както Apple Music, така и Spotify имат над 20 милиона абонати в САЩ, а Apple вече е надминала конкурента си, но точната цифра не е обявена по искане на източника, за да се защити поверителността. През февруари The Wall Street Journal съобщи, че Apple печели американските абонати с по-висока ставка от Spotify, а ръстът се оценява на 5%, в сравнение с 2% за конкурентната услуга. Възоснова на тези цифри, докладът предвиждаше, че Apple Music ще надмине най-големия си конкурент през лятото. Ръстът на абонати се дължи на нарастващия брой устройства в ръцете на потребителите, след като компанията пусна и своя интелигентен високговорител HomePod, който включва някои специфични функции за Apple Music. Наскоро компанията пусна и петия албум на Drake, Scorpion, който достигна 170 милиона слушания през първите 24 часа. От своя страна Spotify не успя да постигне такива резултати, въпреки че има около 120 милиона абонати повече от Apple Music. Стрийминг услугата на Apple е основен участник в продължаващата да нараства категория услуги на компанията, която добави 9.1 милиарда долара към приходите й през второто фискално тримесечие, или с 31% повече от предходната година. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.