Ангел Арнаудов Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 Здравейте. Имам проблем с неизвестно за мен приложение предполагам , което ми товари автоматично сметката за втори месец с 8.99 . Нямам активни абонаменти , проверил съм с менюто на телефона. Днес говорих и с оператора Telenor , не могат да ми кажат за къде отиват парите . След първото такова плащане без мое разрешение миналия месец , деактивирах опцията Плати с Теленор , която бях включил като метод за плащане в AppStore , дори в момента от тогава нямам зададен метод за плащане и въпреки това преди два дни отново ми натовариха 8.99 в сметката на телефона . Миналия месец до като имах активен метод за плащане към сметката на оператора при всяка покупка на приложение ми идваше invoice по email със съответния номер на покупката с който евентуално може да репортвам за проблем пред Apple , но сега за второто плащане този месец не получих и email . Последния номер от invoice който имам от първото плащане е "A/iTunes MKVQK37BSJ" , който ми фигурира и във фактурата на Теленор , но при въвеждането му в секция "Report Problem" ми изписва, че няма информация за тази покупка ?!? Не знам какво да правя , как да разбера от къде ми теглят тези пари ? Някой да е имал подобен проблем ? Цитирай
skpavlov Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 (редактирано) Имах същия проблем iTunes-Account-Purchased- и там вече имаш опция да видиш за кое приложение си абониран с месечна вноска и има опция да прекратиш. Така сина ми чрез фемили шеринг си купи приложения който след изтичане на гратисния период за почнаха да ми начисляват такса. iTunes-Account-ViewMyAcount-Settings-Subscriptions-Manage-там ще видиш кое ти харчи парите. Редактирано Юли 31, 2018 от skpavlov Цитирай
bobiikonomov Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 (редактирано) Виж Apple Music, защото и при мен сега се яви за плащане 8.99, и не знам защо не мога до го спра. В момента се опитвам да видя какво става. Не ми дава опция да не я плащам. Редактирано Юли 31, 2018 от bobiikonomov Цитирай
JmeLche Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 Здравей, мой приятел беше със сходен на твоя проблем казус! 1. Теленор да ти извадят пълна разбивка на плащанията! Те могат много ясно и точно да проследят къде отиват точно парите! 2. Ако си се абонирал през WEB за някоя игра(Също и това да погледнат) трябва да ти дадат номера към който си се абонирал, и трябва да се обадиш на самата фирма да откажеш абонамента, не питай кой и как им дава такова право, но го имат оф не мога се сетя как се казваше ф******* фирма ! Една приятелка точно като теб , разцъквала някаква игра subscribe и всеки месец 25 лв, от оператора не знаеха какво и как да направят (Защото е в техен интерес) оп отиде с адвокат в отдел жалби на съответният оператор (Глобул тогава) и веднага извадиха детайлна разбивка на плащанията ѝ!Отдел жалби на Теленор е в кв Младост 4 Бизнес парк сграда 4 или 5 беше , не си спомням точно, но ако се наложи ще проверя! Ще попитам една позната, която работи към мобилка......Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro Цитирай
Ангел Арнаудов Публикувано Юли 31, 2018 Автор Публикувано Юли 31, 2018 преди 49 минути, skpavlov написа: Имах същия проблем iTunes-Account-Purchased- и там вече имаш опция да видиш за кое приложение си абониран с месечна вноска и има опция да прекратиш. Така сина ми чрез фемили шеринг си купи приложения който след изтичане на гратисния период за почнаха да ми начисляват такса. iTunes-Account-ViewMyAcount-Settings-Subscriptions-Manage-там ще видиш кое ти харчи парите. Проверих , но няма активни абонаменти всички са изтекли , от друга страна последния абонамент който имах беше точно към Apple Music , но го прекратих още преди да изтече текущия тогава месец , как е възможно да продължават да ми взимат такса за него , щом нямам активен абонамент ?! Просто не знам какво да направя още ?! Цитирай
bobiikonomov Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 При мен е същото, Apple Music току що ми взе парите. Ще се опитам да си ги върна през iTunes. Цитирай
bobiikonomov Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 (редактирано) Лошо, не ми дава да прекратя абонамента. През телефона на subscription, няма опция delete. През ITunes не ми дава както на другите приложения да си ми върнат парите, понеже съм размислил. Някой ако има друга идея да каже. А има ли вероятност като е бил Free Trial, да нямащ право да откажеш плащането сега? Редактирано Юли 31, 2018 от bobiikonomov Цитирай
gogi6 Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 Apple Music се прекратява от Music app.Ето: https://support.apple.com/en-us/HT204939 Цитирай
bobiikonomov Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 gogi6, аз се опитвам от там но не се явява таба Cancel Subscription, а само три избора - фамилен, индивидуален и за студенти. Цитирай
gogi6 Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 Може би трябва някакво време да мине от плащането. Цитирай
dessyteneva Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 Ако си пазиш мейла за първоначалния абонамент, в него трябва да има линк за спиранеSent from my iPhone using Tapatalk Pro Цитирай
JmeLche Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 Ябълката има някакв специфен бъг при тези , които са минали на iOS 12 системата не им отчита , че си купил даден продукт преди известно време и те таксува отново! Относно "Абонаментът" трябва да може да може да се откаже веднага преди да минал периода.Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro Цитирай
hgeorgiev Публикувано Юли 31, 2018 Публикувано Юли 31, 2018 И аз отнесох същата драма въпреки че съм премахнал абонамента. Имам music който си плащам и до него другата програма която като влезеш на нея няма “чекнат” субскрайшън...обаче си ме издялка. Оспорих плащането уж. Ще видим. Цитирай
baronbg Публикувано Август 1, 2018 Публикувано Август 1, 2018 Ябълката има някакв специфен бъг при тези , които са минали на iOS 12 системата не им отчита , че си купил даден продукт преди известно време и те таксува отново! Относно "Абонаментът" трябва да може да може да се откаже веднага преди да минал периода.Sent from my iPhone X using Tapatalk ProАз съм с 12, купувал съм и си отчита коректно. Не ме е таксувало повторно. Твърдението ти не е вярно! Цитирай
Ангел Арнаудов Публикувано Август 1, 2018 Автор Публикувано Август 1, 2018 Здравейте , проблема е решен /открит за мен . Отново прегледах мейлите си от Apple и се оказа ,че съм направил глупостта преди време да си регистрирам още един Apple ID с който съм пуснал и Apple Music и е било зададено плащане пак към моя телефонен номер . За това не ми излиза абонамент на сегашния ми Apple ID . Влязох през другия акаунт и спрях абонамента . Отдъхнах си на края Поздрави на всички ! 2 Цитирай
JmeLche Публикувано Август 1, 2018 Публикувано Август 1, 2018 (редактирано) преди 3 часа, baronbg написа: Аз съм с 12, купувал съм и си отчита коректно. Не ме е таксувало повторно. Твърдението ти не е вярно! Чети преди пишеш дървен философ! Става въпрос за покупка направена с iOS 11 и повторно същата купена с iOS 12 ! Sent from my iPhone X using Tapatalk Pro Редактирано Август 1, 2018 от arm11 !!! Цитирай
baronbg Публикувано Август 1, 2018 Публикувано Август 1, 2018 Аз чета, но ти се научи да пишеш!Имам покупки с всички версии. Не съди по себе си!Не си човека, който да ме квалифицира, "дървен или железен" съм!!! 1 Цитирай
Asen_77 Публикувано Август 1, 2018 Публикувано Август 1, 2018 Моля без квалификации и да се спазва добрия тон! 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.