dessyteneva Публикувано Август 3, 2018 Публикувано Август 3, 2018 Apple, Huawei и Microsoft продължават да се противопоставят на тенденциите на пазара на таблети. Глобалните доставки отбелязват стръмна, низходяща линия вече в продължение на три години, а 40.9 милиона единици от април до юни представляват още 6% спад, спрямо същия период на миналата година, но дори и по време на 14 поредно тримесечие на загуби, има ярки, окуражителни признаци за производителите от челните места. Две от петте най-големи компании в света успяха да увеличат продажбите си, въперки че безспорният лидер отчита едва 1% годишен ръст. Все пак Apple има всички основания да се гордее със стабилното си портфолио таблети, дори и след като пусна в продажба относително достъпен нов 9.7 инчов модел, генерирайки „относително“ по-силни продажби. На трето място Huawei успя да е единственият „марков“ Android производител, който отбелязва ръст през това тримесечие, при това впечатляващ – 17% на годишна база при доставки от 3.2 до 3.7 милиона единици, достатъчни за 9.1% от общия дял, или 1.8% повече от същия период на миналата година. Следз втория си двуцифрен ръст, Microsoft може да се гордее със своите Surface устройства, а всъщност се очаква да се възползва от бързото разширяване на ценовите нива. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.