dessyteneva Публикувано Август 7, 2018 Публикувано Август 7, 2018 Apple може и да има огромно влияние на световната сцена, но все още се бори за надмощие на пазара в Индия, където iPhone в момента е на 11то място в общия списък смартфони. В перспектива, за Apple това представлява само 1% от продажбите в Индия, като през първото полугодие там са продадени под 1 милион телефони. Компанията обаче планира да промени това. Един от най-големите проблеми на този пазар разбира се е цената. В страна, където средната заплата е около 616 долара, iPhone е просто прекалено скъп, а нещата се влошиха допълнително и от новите мита за внос. Според Bloomberg, Apple има нова многостепенна стратегия, като няма да се ангажира да намали цената на дребно, но ще говори с търговците и банките, за да ги убеди да предлагат приемливи сделки през цялата година. Компанията също така поставя нов акцент върху търговията на дребно, като ще разчита предимно на трети страни, вместо на собствените си магазини. За осъществянане на по-голям контрол, тя ще обнови своите брандове и продуктов опит, като ще обучи служителите как да демонстрират на клиетите устройствата и техноте функции и ще провежда ежедневни конферентни разговори с ръководителите на обектите. Apple ще въведе по-строги цели за магазини, което предлагат iPhone, които ще включват продажбата на 40 устройства седмично, а тези, които не успеят да се справят с тях, ще бъдат изключвани от списъка. Компанията се надява да отвори и собстевни магазини в страната, разположени в Ню Делхи, Бенгалру и Мумбай. Дали това ще подпомогне успехай обаче, предстои да видим в бъдеще, а вторият по големине световен пазар е наистина апетитна хапка. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.