dessyteneva Публикувано Август 30, 2018 Публикувано Август 30, 2018 Project Titan остава скрит за публиката от много време, оставяйки ни да се чудим върху какво точно работи Apple, но един нов доклад може би ще хвърли повече светлина върху него. Concapt car renders демонстрира минималистичен автомобил, който остава верен на елегантния потребителски облик на гиганта, но до представянето му ще трябва само да гадаем, тъй като Apple продължава да работи при затворени врати. Компанията подава и получава патенти, които биха могли да определят дизайна на автономния автомобил и два от най-новите ни дават представа за това, какво можем да очакваме. Първият е озаглавен „Подвижни панели и нелинейни конзоли“ и подробно описва как работи нещо, което изглежда като люк на автомобил. Дизайнат позволява прибиращ се люк на кола с уникален покрив, по-тесен в центъра и по-широк в двата края, което дава възможност за по-голям люк. Подвижният панел може да се движи между затворено и отворено положение, а страничното разстояние се променя между първата и втората траектория в посока отпред назад. Рамото се завърта по отношение на пистите, съответстващо на страничното разстояние между колоните. По същество Apple се стреми да предефинира покривния люк и да не позволи формата, дължината, или ширината да определят това дали той може да се отвори, или прибере. И докато няма съмнение, че компанията моделира патентните си макети след действителните продукти, не можем да не се чудим дали те предлагат реален поглед върху окончателната форма на Project Titan. Вторият патент, получен от Apple миналата седмица се отнася до дизайна, взаимодействието и персонализирането на автомобилните седалки и описва хаптична обратна връзка с динамична система за сядане, обяснявайки как седалките ще работят, за да настроят нивата на комфорт и безопасност на пътниците, възоснова на данни от колата. От друга страна, конкретните места за сядане, или предупрежденията, базирани на тях, биха могли да информират водача за различните условия на пътя, или възможен сблъсък. Системата включва един, или повече сензори, които извеждат информация описваща експлотационните характеристики на превозното средство от предварително определено състояние и комплект за сядане, конфигуриран да задейства възоснова на обратна връзка. Компанията смята, че седалките в автомобила могат да направят нещо повече от това да притежават базопасни функции, като предпазен колан например. Те могат да получават обратна връзка и да правят корекции. Както и при останалите патенти на Apple, ще трябва да изчакаме, за да видим дали тези ще станат част от бъдещ продукт, или просто ще бъдат добавени към запасите на компанията. Само миналата година тя е подала 2229 патента. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.