dessyteneva Публикувано Септември 28, 2018 Публикувано Септември 28, 2018 С излизането на новите iPhone Xs и iPhone Xs Max на пазара, стана ясно, че при работа с тях има един доста неприятен проблем. Много потребители се оплакват от проблеми с връзката на своите телефони, които включват както LTE, така и WiFi. За щастие изглежда, че решението е просто и очевидно е свързано със софтуера, тъй като с нулиране на настройките на мрежата, проблемът изчезва. Ако това не се случи, може да се наложи да ресетнете своя iPhone Xs до фабрични настройки, като ще трябва отново да въведете паролите и основната си информация, но това вече е помогнало на много потребители да подобрят скоростта на връзката си. Можем само да се надяваме, че щом тези проблеми са софтуерни, те бързо ще намерят реално решение в следавщия ъпдейт на операционната система. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.