dessyteneva Публикувано Септември 28, 2018 Публикувано Септември 28, 2018 Анализаторът Джийн Мънстър публикува новите си бележки, като добави контекст към неотдавнашното твърдение на Тим Кук, за това как Apple Music ще изпревари Spotify по отношение на платени абонати. Мънстър изчислява, че стрийминг услугата на гиганта превръща потребителите в платени абонати почти три пъти по-бързо от своя основен конкурент Spotify. Сравнението разбира се не може да е еднозначно, защото Spotify разполага с безплатен вариант, който има реклами, докато Apple Music не предлага такъв, но все пак бележките на анализатора показват 21 милиона платени абонати в Северна Америка, срещу 20 милиона за Spotify. Трябва да отбележим и, че Мънстър смята, че Apple Music все още има много възможности за разрастване, а по-високият процент може да бъде приписан на собствениците на iPhone, които разполагат с по-високи доходи от тези на Android, според анализатора. Все пак мънстър посочва, че Spotify все още контролира глобалния платен поток на музикалния пазар с около 62%, което е лек спад в сравнение с 65% за предходния месец, докато Apple бележи ръст с 34% към 30% миналия период. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.