dessyteneva Публикувано Октомври 24, 2018 Публикувано Октомври 24, 2018 (редактирано) HomePod е деветият най-популярен модел интелигентен високоговорител в САЩ, сочи онлайн проучване сред 1011 потребители, проведено от Strategy Analytics през юли и август. Осемте позиции преди него се заемат от различни модели на Amazon Echo и Google Home, като Echo има около 23% потребителска база в САЩ, докато HomePod е с едва 4%: Amazon Echo: 23% Amazon Echo Dot: 21% Google Home: 8% Google Home Mini: 7% Amazon Echo Plus: 5% Amazon Echo Spot: 4% Amazon Echo Show: 4% Amazon Echo Dot Kids Edition: 4% Apple HomePod : 4% Google Home Max: 2% Apple не разкрива данни за продажбите на HomePod в своите тримесечни резултати, но през овгуст Strategy Analytics изчисли, че доставките му възлизат на 700 000 бройки за второто тримесечие, което отрежда на компанията едва 6% дял на световния пазар на интелигентни високоговорители. Всъщност тези данни не са изненада, тъй като цената на конкурентните модели е значително по-ниска, но си заслужава да отбележим, че HomePod стартира едва през февруари, а днес се предлага в САЩ, Великобритания, Австралия, Канада, Франция и Германия, като продажбите му ще започнат още в Мексико и Испания в петък. Редактирано Октомври 24, 2018 от dessyteneva 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.