dessyteneva Публикувано Декември 22, 2018 Публикувано Декември 22, 2018 Главният изпълнителен директор на Twitter, Джак Дорси съобщи вчера, че мрежата връща отново популярната си функция за добавяне на етикети, която позволява да се види от кой клиент е изпратено съобщението. Може би се питате защо е нужно това? Разпознаването на източника и повечето информация за него обикновено помага да се разбере дали можете да му имате доверие по отношение на съдържанието на поста. Ако функцията ви звучи познато, то това е защото до 2012 година функцията съществуваше, след което беше премахната първо от приложението за iOS, а след това и от уеб клиента. Въпреки това много клиенти от трети страни, като TweetDeck все още я предлагат. Етикетите с изходния източник вече се разпространяват, ако не ги виждате, уверете се, че сте с последната версия на приложението за iOS. 2 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.