dessyteneva Публикувано Януари 28, 2019 Публикувано Януари 28, 2019 Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) анализира фискалното тримесечие на Apple, което приключи на 29 декември 2018 и публикува своите констатации. Очевидно новите модели iPhone Xs и iPhone Xs Max представляват 26% от продажбите в САЩ, но iPhone Xr, който се появи на пазара месец по-късно, представлява 39% от продажбите за тримесечието. Това е с 13% повече, от двата флагмана заедно. Графиката сочи, че iPhone Xs Max, въпреки че е по-скъп, надминава по продажби стандартния модел със съотношение по-голямо от 2 към 1, както и iPhone 8 Plus за 2017. Трите нове модела съставляват 65% от продажбите, в сравнение с 61% за iPhone 8/8 Plus/X преди година. Резултатите са част от проучване, проведено сред 500 американски клиенти, закупили смартфон или часовник на компанията в периода октомври – декември 2018 година и разкрива, че 5% повече потребители са избрали по-голяма памет за съхранение, в сравнение с предната година – 38% срещу 33%. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.