dessyteneva Публикувано Февруари 8, 2019 Публикувано Февруари 8, 2019 Безполезната функция, която всъщност не пречи на проследяването та потребителска информация се премахва от Safari за iOS и macOS платформите на компанията и ще бъде заместена с подобрена функционалност, която не разчита на това сайтовете да направят правилния избор и да спазват потребителските настройки. Още през 2010 година FTC редложи настройката за браузъра, която пречи на рекламодателите да събират информация и тя беше въведена през 2011 година, но работата й винаги е била под съмнение. Това, че потребителят е включил тази настройка, съвсем не означава, че рекламодателите ще уважат избора му, след като всичко зависи от разработчиците на сайтовете. Умните методи за проследяване включват събиране на цялата информация, която браузърът споделя със сървъра и след това създаване на профил, възоснова на метаданните. Този процес е известен като “отпечатък от браузъра”, а Apple премахва опцията Do Not Track, така че да е по-трудно да се разграничат различните потребители на операционните системи и да се затрудни профилирането им. Това ще се случи още с iOS 12.2 и macOS 10.14.4, а Safari вече няма да изисква сайтовете да спрат да ви следят, вместо това Apple ще използва предотвратяване на проследяването, за да блокира разпространението на личната ви информация, а настройката вече е активна по подразбиране. Като част от Safari 12, Apple обнови своите инструменти и промени името им на Intelligent Tracking Prevention 2.0, като добави допълнителни защити срещу атаки. 3 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.