dessyteneva Публикувано Февруари 13, 2019 Публикувано Февруари 13, 2019 Нов докад сочи, че средния потребител на iPhone в САЩ е изразходвал над 36% повече средства за покупка на приложения през 2018 година, отколкото през предходната. Сумата е нарастнала от 58 долара през 2017 до 79 долара през 2018 година, като тенденцията е постоянна. Само за справка, през 2015 година, същата сума е била 33 долара, през 2016 тя е нарастнала до 47 долара. Всъщност не е изненада, че повече от половината средства, изразходвани от потребителите са за игри – 44 долара, 8 отиват за развлечения, 5 за музика, 4.40 за социални мрежи, 3.90 за приложения за лайфстайл. Интересното е, че най-голям годишен растеж през годината отбелязват сумите, изразходвани за развлечения и лайфстайл приложения – съответно 82 и 86%. С постепенното забавяне на продажбите на iPhone, Apple се фокусира все повече върху своите услуги, а приходите са генерирани от App Store и абонаментите за Apple Music, iCloud, Apple Care и др. Според Тим Кук, компанията ще пусне нови услуги тази година, което също ще допринесе за увеличаване на приходите й. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.