dessyteneva Публикувано Февруари 26, 2019 Публикувано Февруари 26, 2019 Apple най-вероятно ще пусне ко-брандирана кредитна карта тази пролет,съвместно с Goldman Sachs, но това може би няма да окаже сериозно влияние върху финансовите й резултати, твърдят в бележките си към инвеститорите анализаторите от Bernstein. Оценката им се основава на успеха на Apple Pay, другата инициатива на гиганта в сферата на плащанията. Услугата е широко разпространена, но носи само няколко стотин милиона долара годишно, което въпреки, че сигурно ви звучи много, е малка част от приходите на компанията, измерващи се в стотици милиарди. Анализаторите посочват, че една кредитна карта, съсредоточена върху интеграцията с екосистемата на Apple, няма да е голяма сделка, но е достатъчна, за да доведе до по-голямо приемане. Слуховете за бъдещата карта бяха изнесени миналата седмица от The Wall Street Journal, а фокусът в нея ще е интеграцията с Wallet, която ще предложи подобрена функционалност за порследяване на разходите и бонусите. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.