dessyteneva Публикувано Март 12, 2019 Публикувано Март 12, 2019 (редактирано) Apple обяви официално, че на 25-ти март ще проведе пролетното си събитие, на което обаче, според очакванията няма да представи нови устройства, а услуги. Всъщност услугите са част от стратегията на гиганта да намали зависимостта на приходите си от iPhone, предлагайки абонаменти. Става въпрос за две предложения, по които Apple работи от доста време - първото е Apple TV & Movies, което ще е своеобразен конкурент на Netflix и ще предлага каталог с филми, предавания и сериали. Освен това ще има и ексклузивно съдържание, създадено специално за платформата на Apple. Такова ще направят Дженифър Анистън, Рийс Уидърспуун и други. Идеята е услугата да предлага съдържание от топ звезди, което е направено специално за нея, за да привлича и задържа интереса на потребителите. Освен това услугата ще обедини и абонаментите на потребители в други платформи, за да могат да гледат всичко на едно място. Втората услуга най-вероятно ще е Apple News Magazines, която ще позволи на потребителите да се абонират за дигиталните версии на вестници, списания и сайтове. Идеята е тя да предоставя достъп до качествено съдържание и да улесни изданията да печелят повече от абонаменти и реклами. Разбира се, Apple не коментира темата и не потвърждава какво точно ще покаже след две седмици. Редактирано Март 12, 2019 от dessyteneva 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.