dessyteneva Публикувано Април 8, 2019 Публикувано Април 8, 2019 Apple News+, абонаментната услуга за новини, представена от компанията наскоро, вече е по-популярна от Texture, приложението, на което е базирана всъщност. В рамките на първите 48 часа след пускането й, Apple News+ натрупа над 200 000 платени абонати, което е повече, от колкото Texture има и в най-добрите си времена. The New york Times разкри цифите наскоро, въпреки че самата компания все още не е коментирала легитимността им. Изданието твърди, че текущите абонати на Texture не са броени към сумата на Apple News+, въпреки че гигантът ще изключи услугата следващия месец. Абонаментната услуга на Apple предлага достъп до над 300 списания и новинарски статии от сайтове на месец, чието съдържание също е платено и насърчава потребителите да анулират предишните си абонаменти, но ще трябва да събере доста повече от 200 000 абонати, за да се превърне в сериозен поток от приходи за издателите. В момента услугата е достъпна в САЩ и Канада, а Великобритания и Австралия ще я получат по-късно тази година. Apple планира да я предосатви в световен мащаб, като даде на издателите достъп до 1 милиард устройства, използвани в момента и разбира се читателите зад тях. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.