dessyteneva Публикувано Април 25, 2019 Публикувано Април 25, 2019 Apple продължава да доминира, дори и когато говорим за техническа поддръжка, според годишната класация на Laptop Mag, предназначена да помогне на клиентите да намерят най-надеждното обслужване в технологичната индустрия. Компанията получи 91 точки, като от тях 54 са за уеб-базираната поддръжка и 37 за телефонната. Laptop Mag посочва, че персоналът за поддръжка на Apple е сред най-бързите и осведомени и предлага точни отговори на въпросите в чата на живо, социалните медии и по телефона. Резултатите от проучването са базирани както на личния опит на редакторите на Laptop Mag, така и на анкета, проведена сред клиентите. 1 Цитирай
Recommended Posts
Присъединете се към разговора
Можете да публикувате сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате акаунт, влезте сега да публикувате с вашия акаунт.